مراسم روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد

مراسم بزرگداشت روز دانشجو صبح امروز در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی آغاز شد.

به گزارش ارک خبر،مراسم بزرگداشت روز دانشجو صبح امروز(سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

رئیس همچنین در بدو ورود به دانشگاه شریف، به مقام شامخ شهدای این دانشگاه ادای احترام کرد. معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، وزیر علوم و و همچنین رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس پیش از حضور در مراسم، از نمایشگاه دستاوردهای مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه با شعار «پیشران نوآوری، تجلی خودباوری» بازدید کرد.

در این بازدید در جریان آخرین دستاوردهای اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف در حوزه‌های مختلف هوافضا، صنعت خودرو، مخابرات، آب و انرژی، نیروگاه‌های خورشیدی، محیط زیست، کشاورزی، الکترونیک و دارو و تجهیزات پزشکی قرار گرفت.

در این بازدید محققین جوان کشورمان ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای خود، پیشنهادات و دیدگاه‌هایشان را با رئیس جمهور در میان گذاشتند و حجت‌الاسلام رئیسی نیز برحمایت دولت از فعالیت‌های فناورانه آنان تاکید کرد.

رئیسی در حاشیه این مراسم در نمایشگاه دانشجویی «خدمات فناورانه» حضور خواهد یافت و همچنین با جمعی از استادان دانشگاه شریف دیدار و گفتگو خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا