میرتاج‌الدینی: مخاطب اصلی رهنمودهای رهبری مسئولان هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به شعار رفع موانع تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت: مخاطب این رهنمود راهبردی، تولید کنندگان نیستند بلکه مخاطب اصلی آن مسئولان هستند.

به گزارش ارک خبر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: در فصل پایان سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام رفع موانع تولید و پشتیبانی‌ها نامگذاری شده، قرار داریم. مخاطب این رهنمود راهبردی، تولید کنندگان نیستند بلکه مخاطب اصلی آن مسئولان هستند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: دولتی که رفت، کارنامه قابل قبولی از خود بر جای نگذاشت. بخشنامه‌های متعدد در دوره‌های کوتاه مدت ثبات اقتصادی را از بین برد و میلیون‌ها تن کالا در گمرکات انباشته شد.

وی افزود: صدها واحد تولیدی به خاطر شرایط بد اقتصادی، گرفتار ضوابط پیچیده و خودساخته بانک‌ها شدند و برخی از آن‌ها به تعطیلی کشیده شدند. در این میان ورود قوه قضاییه برای حمایت از تولید مخصوصا اقدام شجاعانه نسبت به املاک تملیکی و باز کردن قفل‌های آن امیدی در دل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایجاد کرد. امید است با اصلاح سیاست‌ها و رویکردهای دولت گذشته، گام‌های جدیدی برای توسعه تولید و تحقق بخشی به رهنمودهای رهبری برداشته شود.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه احکام صادره در سازمان تعزیرات در راستای توسعه تولید نیست، گفت: بدون توجه به جایگاه تولید احکام شدیدی صادر می‌شود که بعضا منجر به بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانجات می‌شود که نمونه‌ای از این، در نامه دادستانی کل کشور خطاب به وزیر دادگستری آمده است.

میرتاج الدینی در پایان گفت: امروز وقت عمل است و انتظار می‌رود که هرچه سریع‌‎تر به دستور رهبر معظم انقلاب برای رفع موانع تولید اقدام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا