برگزاری فم‌تور آشنایی با آذربایجان شرقی برای اصحاب رسانه ترکیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری فم‌تور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری استان برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه ترکیه‌ خبر داد.

به گزارش ارک خبراحمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: فم‌تور سفری است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس‌های هواپیمایی و … به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه‌نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم‌سازان و مشاوران سفر و … ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری فم‌تورهای گردشگری بهترین راهکاری است که کشورهای برتر در حوزه گردشگری در راستای توسعه این صنعت به کار برده‌اند لذا با برگزاری فم‌تورها در استان و بهره‌مندی از توان‌بخش خصوصی و ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری می‌توان بستر مناسب برای توسعه این صنعت را فراهم ساخت.

وی افزود: در این راستا فم‌تور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی با همکاری بخش خصوصی طی زمستان ۱۴۰۰ برای فعالان گردشگری، خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

به‌گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، حمزه زاده بیان کرد: در راستای این هدف، برگزاری فم‌تور برای فعالان گردشگری و اصحاب رسانه سایر کشورهای همسایه در دستور کار قرارگرفته و اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا