مس کرمان با ذوب آهن و پیکان صعود کرد

تیم‌های فوتبال مس کرمان، ذوب آهن و پیکان با عبور از حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

به گزارش ارک خبر، از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور به صورت همزمان ۳ بازی از ساعت ۱۵ در تهران، اصفهان و تبریز برگزار شد که به ترتیب در این ۳ بازی پیکان میزبان قشقایی بود، ذوب آهن به مصاف رایکا رفت و ماشین سازی از مس کرمان پذیرایی کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر مقابل رایکا دست اولی به میدان رفت و به لطف دو ضربه پنالتی در دقایق ۶۲ و ۷۹ توسط آرمان قاسم و محمد خدابنده‌لو و گل دقیقه ۸۴ عارف رستمی میهمان خود را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داد تا با این نتیجه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

پیکان نیز با تک گلی که توسط غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند حریف دست اولی خودش قشقایی را در تهران شکست داد تا شاگردان مجتبی حسینی هم با عبور از سد این حریف به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

ماشین سازی تیم قعر نشین لیگ یک در جام حذفی هم شکست خورد. تبریزی‌ها امروز در دیداری خانگی مقابل مس کرمان به میدان رفتند و در دیداری نزدیک با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خوردند تا کارشان در جام حذفی هم به پایان برسد.

در این بازی ابتدا میلاد صارمی در دقیقه ۷ برای تیم میهمان گل زد، سپس ماشین سازان در دقیقه ۵۱ توسط داود شاهوارقی کار را به تساوی کشیدند و در ادامه نیز مس کرمان بار دیگر دروازه میزبان خود را باز کرد که این گل در دقیقه ۷۸ توسط بهرام رشید فرخی به ثمر رسید تا کرمانی ها با پیروزی با نتیجه ۲ بر ۱ به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا