تسلیت چهره‌های موسیقی در پی فاجعه منا

خبرگزاری ارک – برخی از چهره‌های موسیقی کشور، فاجعه‌ی خونین منا و کشته‌ شدن جمعی از هموطنانمان در راستای به جا آوردن «رمی جمرات» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، محمد علیزاده در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشته است: «به دلیل همدردی با بازماندگان فاجعه مکه، کنسرت زنجان لغو شد. جای تاسف برای مسؤولان عربستان باقی می‌ماند. برای بازماندگان این فاجعه‌ دردناک فقط صبر از خدای بزرگ خواستارم.»

بابک جهانبخش نیز در پیام تسلیتی نوشته است: «هموطن تسلیت. همچون هوایی که تنفس می‌کنیم، عشق خدا در اطراف ما در حال گردش است. باور کنید، خداوند در همین حوالی است و حتی نزدیک‌تر از رگ گردن به ماست. معشوق همین‌جا است… یاحق.»

بنیامین بهادری نیز که هم‌اکنون مشغول برگزاری تور کنسرت‌های خود در آمریکاست، در بخشی از پیامش دراین زمینه نوشته است: «تسلیت به همه‌ عزیزان و بازمانده‌های بی‌قرار.»

مهدی مقدم نیز که قرار بود، در همین روزها اجرای صحنه‌ای داشته باشد، نوشته است: «تسلیت عرض می‌کنم به همه هموطنان و عزیزان داغدیده در حادثه مکه. علی‌رغم هیجان اولیه اجرا در تهران بعد از 14 سال، اجرای کنسرت برای من شادی و خوشحالی و ضرورتی در غم و اندوه هموطنانم ندارد. خداوند به همه بازماندگان این حادثه صبر دهد.»

محسن یگانه نیز در پیام کوتاهی این فاجعه‌ غم‌انگیز را تسلیت گفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا