ضرورت حل مشکل مسکن خانواده‌های ایثارگران

فرماندار شهرستان کلیبر بر ضرورت پیگیری و حل مشکل مسکن خانواده‌های ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش ارک خبر،عدالت حاجی پور صبح پنج شنبه در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کلیبر با اشاره به این‌که اکثر مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلیبر اجرایی شده است، اظهار داشت: تنها مصوبه‌ای که به‌طور کامل اجرا نشده؛ بحث مسکن خانواده‌های ایثارگران بوده که آن‌هم در حال اجراست.

حاجی‌پور افزود: با همراهی اعضای شورای تأمین شهرستان کلیبر، برادر یکی از شهدا که محکوم به اعدام بود حل و فصل شده و نهایتاً منجر به ۶۶ ماه زندان شد.

وی بابیان این‌که تا زمان تأمین اعتبار؛ از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای ساماندهی تپه نورالشهدای گمنام کلیبر استفاده می‌کنیم، گفت: همچنین در انتصابات سعی کرده‌ایم تا از خانواده‌های شهدا استفاده کنیم، هرچند نماینده مجلس نیز نماینده‌ای ولایی، فعال و مدافع خانواده‌های شهداست و همیشه در انتصاب‌ها معیار خانواده شهدا را مدنظر قرار داده‌ایم.

جلسه مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی ایثارگران شهرستان به ریاست حاجی پور؛ فرماندار کلیبر و با حضور تقیون مشاور استاندار در امور ایثارگران، امام جمعه کلیبر، فرمانده سپاه و سایر اعضا در سالن جلسه فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سال جاری توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برنامه ریزی برای توسعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی و پیگیری مشکلات ایثارگران، اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ساماندهی، مرمت و رنگ آمیزی مزار مطهر شهدا مطرح شد.

همچنین در این جلسه ساماندهی مزار شهدای گمنام کلیبر و نصب تندیس شهید سلیمانی توسط شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا