بیش از ۱۶۵ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس تاکنون نقش ویژه‌ای در تامین امنیت کشور ایفا می‌کند و اکنون توانسته در قله افتخار بایستد.

به گزارش ارک خبر،امیر دریادار شهرام ایرانی روز شنبه، نهم بهمن ماه در همایش اساتید علوم و معارف دفاع مقدس آدربایجان شرقی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش در طول دوران دفاع مقدس با توجه به شرایط و موقعیت همواره پای‌کار بوده و با توجه به سازماندهی خود توانست در طول ۶۷ روز نیروی دریایی دشمن را جمع کرده و به زباله‌دان تاریخ بیاندازد.

وی ادامه داد: حضور هدفمند در دریاها برای ما بسیار قابل‌توجه است، لذا برای ارتقا امنیت پایدار دریایی، حضور مستمر و مؤثر و بازدارنده‌ی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه‌های آبی جهان بسیار مهم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ما با همدلی و دریافت همه فرامین فرماندهی کل قوا مسیر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم می‌زنیم و امیدواریم این پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

امیر دریادار ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، ۱۰ هزار کشتی را همراهی کردیم که تنها ۲۵۰ عدد مورد حمله دشمن قرار گرفت و امروز نیز با افتخار ناوگروه ۸۹ در حال عزیمت به منطقه برای ایجاد امنیت پایدار است.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اهمیت نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: ایشان فرمودند «نیروی دریایی ما چون نگینی درخشنده در دریاها است» و امروز بنا به سیاست و تدابیر ابلاغ شده توانسته‌ایم بر قله افتخار ایستاده و با توان داخلی تجهیزات پیچیده‌ای را به کار گیریم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: رهبر انقلاب همچنین نیروی دریایی را یک نیروی راهبردی خواندند که از جهت علمی و تجهیزاتی اهمیت فراوانی دارد و با توجه به سیاست‌های حاکم بر منطقه و برخی تهدیدهای موجود، از موقعیت ویژه سیاسی و نظامی برخوردار است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا