مشکلات کشور با حوصله و وحدت قابل حل است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مشکلات کشور را حاصل بی تدبیری‌ها دانست و افزود: معتقدیم با حوصله و با وحدت می‌توان مشکلات را حل کرد.

به گزارش ارک خبر،تراب محمدی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و سرپرست جدید فرمانداری بناب، انقلاب اسلامی را حاصل ناعدالتی و تبعیض رژیم طاغوت و وابسته بودن کشور به استکبار جهانی دانست و گفت: در زمان طاغوت هر فرد آمریکایی آزاد به انجام هرگونه جنایت در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه قیام ۲۹ بهمن تبریز، مقدمه‌ای بر پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: امام خمینی (ره) مبارزات خود را با پشتیبانی مردم ادامه دادند تا اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از سال‌ها مبارزه به پیروزی رسید.

وی با بیان این‌که دولت آیت الله رئیسی یک دولتی مردمی، انقلابی، پای کار و ولایی است گفت: اگر دولت‌ها ولایی باشند، مردم شاهد آسیب‌هایی که در هشت سال گذشته به کشور وارد شد، نمی‌شدند.

محمدی تاکید کرد: اگر تمامی مسائل در طول هشت سال گذشته به برجام گره نمی‌خورد، امروز شاهد این مشکلات نبودیم و تا زمانیکه خائن واقعی را از خادم واقعی تشخیص نداده‌ایم این مشکلات وجود خواهد داشت.

وی، اقدامات انجام شده طی شش ماه گذشته را بسیار خوب دانست و گفت: خوشبختانه امروز اتحاد و انسجام خوبی بین نمایندگان و دولت وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، شهرستان بناب را شهرستانی فرهنگی و مذهبی دانست که اقدامات خوبی در حوزه صنعت در این شهرستان انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که شهرستان بناب در حوزه صنعت پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این شهرستان تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات و خدمات فرماندار سابق بناب طی ۱۸ ماه گذشته، گفت: رویکرد دولت استفاده از نخبگان بومی است که خوشبختانه شهرستان بناب دارای این ظرفیت است.

وی همچنین سرپرست جدید فرماندار شهرستان بناب را فردی ولایی و انقلابی دانست و گفت: خانواده‌ی او هزینه‌های زیادی برای نظام و کشور داده است و قطعا منشا خدمت و خیر برای شهرستان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم رضا لعلی به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی و از زحمات شهریار فتحی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا