اسدی: در انتقاد از زنوزی به دنبال منافع شخصی نبودم/ اخباری لیدر فوق‌العاده‌ای است

کاپیتان اسبق تراکتور از بازگشت پرشورها به ورزشگاه ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ارک خبر،مرتضی اسدی، کاپیتان اسبق تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی یک بر صفر تراکتور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خوشحالیم این تیم پس از ۱۳ هفته پیروز شد و سال جدید را با برد آغاز کرد. خوشحالی بیشتر ما از این بود که این پیروزی با حضور پرشورها در ورزشگاه همراه شد. ما که بیننده مسابقه بودیم از حضور پرشورها لذت بردیم. با بازگشت پرشورها خون جدیدی در رگ‌های تراکتور جریان پیدا کرد و امیدوارم دوباره مانع حضور هواداران در استادیوم نشوند.

او افزود: مس موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست برنده بازی شود اما ما از تک موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم برنده بازی شویم. من معتقدم با حضور تماشاگران، تراکتور بهتر و بهتر می‌شود چرا که پشت سر اسم تراکتور، هوادارانش هستند. امیدوارم نتایج بهتری از تراکتور شاهد باشیم.

پیشکسوت تراکتور درباره عملکرد محمدرضا اخباری بیان کرد: او خیلی خوب کار کرده است. با این که در این بازی یکی، دو اشتباه داشت اما اگر بخواهیم میانگین بگیریم، محمدرضا از پارسال فوق‌العاده کار کرده و یکی از ستون‌های تراکتور بوده است. او یکی از بازیکنانی است که نمرات خیلی خوبی گرفته و به عنوان یک لیدر فوق‌العاده بوده است. امیدواریم دوباره به تیم‌ملی دعوت شود و به عنوان یکی از مهره‌های ثابت آن باشد.

اسدی در ادامه درباره منتفی شدن واگذاری تراکتور گفت: اگر دغدغه ما مبنی بر تغییر مالکیت بود به خاطر جایگاه تراکتور بود. در دو فصل گذشته شاهد تراکتور شادابی نبودیم. اگر انتقادی از سوی مرتضی اسدی به مالکیت و مدیریت باشگاه بوده به خاطر این است که هوادار نباید به این میزان اذیت شود. مسئولان استان می‌توانند آقای زنوزی را حمایت کنند تا این تیم نتیجه بگیرد. دغدغه فکری ما این است که تراکتور نتیجه بگیرد وگرنه ما به دنبال منافع شخصی نیستیم. ما به عنوان یک هوادار اذیت می‌شویم که تراکتور چنین جایگاهی دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا