کارگران ستون‌های عمران و آبادی و خدمات شهر هستند

شهردار تبریز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، کارگران را ستون‌های عمرانی و آبادانی و خدمات شهر معرفی کرد.

به گزارش ارک خبر،متن پیام یعقوب هوشیار به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پویایی و تحرک هر جامعه‌ای در گرو حضور و فعالیت نیروی کار آن جامعه است و در جامعه اسلامی ما نیز مجاهدت کارگران در عرصه‌های مختلف، چرخ اقتصادی و عمران و آبادی کشور را به حرکت درآورده است.

بر کسی پوشیده نیست که تمام موفقیت‌های مدیریت شهری و در سطح کلان کشوری، مدیریت جامعه، در سایه تلاش کارگران در بخش‌های مختلف به دست آمده و تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی با حضور و مجاهدت کارگران رونق یافته است.

کارگران بازوان توانمند مدیریت شهری در عمران و آبادانی شهر از یک سو و تنظیف و  زیباسازی آن از سوی دیگر هستند که ما نیز افتخار می‌کنیم که خادم خیل عظیمی از جامعه کارگری در مجموعه شهرداری تبریز هستیم.

خدا را شاکریم که افتخار خدمت در مجموعه‌ای را به ما عطا فرموده است که میزبان چندین هزار کارگر در بخش‌های مختلف تنظیف، فضای سبز، خدمات و دیگر حوزه‌ها هستیم.

به عنوان کلیددار شهر تبریز بر خود وظیفه می‌دانم تا جایی که در توان دارم از حقوق کارگران مجموعه شهرداری تبریز دفاع کرده و تمام تلاش خود را برای رضایتمندی ایشان بکار ببندم تا با همراهی و همدلی یکدیگر تبریز را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در نهایت به تاسی از پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حضرت محمد (ص) بر دستان تمامی کارگران بوسه می‌زنم و هفته کار و کارگر را خدمت تمامی کارگران به خصوص همکاران مجموعه شهرداری و خانواده‌های آن‌ها تبریک عرض می‌نمایم.

یعقوب هوشیار

شهردار کلانشهر تبریز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا