افزایش ۳۵ درصدی اعتبار پروژه‌های مشارکتی آموزش وپرورش در سال ۱۴۰۱

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش ۳۵ درصدی اعتبار پروژه‌های مشارکتی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ارک خبر،مهرالله رخشانی مهر صبح یک شنبه در آئین افتتاح و بهره برداری دو باب مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیرین مدرسه ساز گفت: تلاش و پیگیری خیر نیکوکار در ساخت این مدرسه با معماری مناسب و زیبا ستودنی است.

رخشانی مهر با اشاره به روند افزایش رقم تعهدات خیرین مدرسه ساز افزود: در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته تلاش شد اعتبار ردیف پروژه‌های مشارکتی افزایش یابد بطوری که رقم اعتبارات ملی ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص وضعیت ساختمان‌های مدارس کشور تصریح کرد: در سطح کشور ۵.۱۹ درصد از فضاهای آموزشی نیازمند تخریب، بازسازی و یا مقاوم سازی بوده و از این تعداد ۷ درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و بازسازی و ۱۳ درصد نیز نیازمند مقاوم سازی هستند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار امیدواری کرد با تأمین هزینه‌ها و تجهیزات مورد نیاز، وضعیت مداری کشور را بهبود دهیم تا دانش آموزان در بهترین شکل ممکن به تحصیل علم و دانش بپردازند.

همچنین با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور کلنگ احداث مدرسه ۹ کلاسه عدالت و ساختمان جدید کانون فرهنگی، تربیتی ۱۳ آبان در زیربنای ۸۰۰ مترمربع به زمین زده شد و قرار است اعتبارات این دو پروژه آموزشی از محل اعتبارات ملی تأمین و پرداخت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا