روح آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست

آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و مورخ اسلامی بامداد امروز به ملکوت اعلی پیوست. آن مرحوم از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می شدند.

به گزارش ارک خبر،روح پرفتوح آیت الله استاد سید عبدالله فاطمی نیا بامداد امروز پس از تحمل دوره‌ای طولانی بیماری، در ۷۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و علاقمندان و شاگردان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را عزادار نمود.

آن مرحوم که از خطبای شهیر و اساتید اخلاق شهر تهران محسوب می‌شدند، پیش از همه تحت تعالیم پدر بزرگوارش آیت الله سید اسماعیل اصفیائی از علما و عارفان عصر خویش بود.

روح آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست

آیت الله مصطفوی تبریزی علامه محمد حسین طباطبایی، آیت الله الهی؛ برادر علامه طباطبایی، آیت الله محمد تقی آملی، آیت الله سید رضا بهاءالدینی و آیت الله بهجت از اساتید حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا بودند و می‌توان گفت که ایشان با یک واسطه، از شاگردان مکتب عرفانی آیت الله قاضی به شمار می‌رفت، چرا که تقریباً تمامی اساتیدشان از شاگردان سرّ حضرت آیت الله قاضی بودند.

این عالم ربانی و استاد اخلاق شهر تهران سرانجام پس از عمری تلاش برای ترویج مکتب اهل بیت (ع) بامداد امروز دارفانی را وداع گفت. جزئیات مراسم تشییع و وداع با پیکر آن مرحوم متعاقباً اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا