فعالیت شبانه روزی ۱۵ نانوایی در تبریز

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی از فعالیت شبانه روزی ۱۵ نانوایی در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ارک خبر،فریدون ابوالحسنزاده جمعه شب، ۳۰ اردبیهشت ماه در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: آرد یارانه‌ای موردنیاز استان حدود ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن بوده که در قالب آرد یارانه‌ای نوع یک و دو در اختیار واحدهای نانوایی استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افزایش توزیع آرد یارانه‌ای در استان، افزود: طی هفته گذشته تعداد ۳۶ واحد نانوایی آزادپز در محلاتی از شهر تبریز که دسترسی مردم به آرد یارانه‌ای با مشکل مواجه بود، شناسایی و به چرخه نان یارانه‌ای ملحق شده‌اند.

وی از افزایش دو ساعته زمان پخت ۱۰۰ نانوایی در تبریز خبر داد و گفت: واحدهای آزادپزی که نان‌های سبوس دار، رژیمی، ترکیبی و خاص تولید می‌کنند نیز مشتری‌های خود را داشته و در تبریز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ابوالحسن زاده افزود: مطابق اعلام کارگروه‌های آرد و نان شهرستان‌ها نیز نانوایان منتخب در شهرستان‌ها انتخاب شده و سهمیه آن‌ها مازاد بر سرانه تامین شده است.

وی با بیان این‌که هیچ محدودیت و کمبودی در تامین آرد و نان در استان نداریم، ادامه داد: تنها دغدغه ما جلوگیری از سوءاستفاده و فساد است.

وی خاطرنشان کرد: گندم با قیمت کیلویی ۱۲ هزار تومان توسط دولت از تولیدکننده خریداری شده و با قیمت‌های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان تحویل کارخانه آردسازی می‌شود و در این میان دولت بالای ۱۱ هزار تومان، یارانه پرداخت می‌کند که انتظار دارد تا این یارانه در سفره مردم خود را نشان دهد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا