دیدار فرزند شهید حمید باکری با شهردار تبریز

عصر روز گذشته در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، احسان باکری فرزند شهید حمید باکری با شهردار تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ارک خبر،یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدار با تاکید بر جایگاه ویژه خانواده شهدا در جامعه، گفت: برای مدیریت شهری وظیفه است که در راستای تکریم خانواده معظم شهدا، تمامی توان خود را به کار بگیرد و با خدمت هرچه بهتر به مردم، قدردانی خود را از صبوری و فداکاری این خانواده‌های عزیز نشان دهد.

وی با بیان این‌که شهید حمید باکری هم‌چون برادر بزرگوار خود شهید آقا مهدی باکری یکی از افتخارات خطه آذربایجان است، ادامه داد: برای بنده افتخار دارد که در جایگاهی به مردم شریف شهرم خدمت می‌کنم که زمانی شهید آقا مهدی باکری نیز در این کسوت در شهری دیگر به مردم خود خدمت کرده بودند.

وی یادآور شد: شهید حمید باکری و شهید مهدی باکری از گنجینه‌های کشور ما در زمینه دفاع مقدس هستند که بسیاری از جوانان انقلابی و جهادی نسل‌های بعدی، ایشان را الگوی خود قرار دادند و با تمام توان‌شان برای صیانت از ارزش‌های اسلامی و آبادانی میهن‌شان تلاش کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هوشیار افزود: همایش الگوهای جهادی در حوزه مدیریت شهری که با محوریت شهید مهدی باکری و هم‌چنین شهید حاج قاسم سلیمانی سوم خرداد به مرحله پایانی خود می‌رسد، توانسته مقالات علمی ارزشمندی را در این حوزه دریافت کند که در آیین اختتامیه از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا