مدیر جهادی باید آینده نگر باشد/ شهید مهدی باکری سیدالشهدای جنگ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مدیر جهادی باید اقدامات مقابله با دشمن را اولویت قرار دهد و همه جانبه و آینده نگر باشد.

به گزارش آذرانجمن،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در اختتامیه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری در تبریز گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارای شجاعت و معنویت در مدیریت و فرماندهی رزمندگان در جبهه مقاومت بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شهید باکری سیدالشهدا دفاع مقدس بود و این سید الشهدا بخاطر فرماندهی نبود بلکه بخاطر خدایی بودن آنها بود. از خدایی بودنشان قدرت می‌گرفتند و به نیروها مسلط بودند و نفوذ کلام داشتند و همه مطیع امرشان بودند و این امر باعث شده بود دشمن ترس داشته باشد.

وی با بیان اینکه به خدا توکل کردن غیر ممکن‌ها را ممکن خواهد کرد، افزود: آقا مهدی در مهندسی خبره و با سواد بود و حاج قاسم هم تسلط به فرماندهی، اهل توکل و توسل بود.

آل هاشم با اشاره به اینکه مدیر جهادی باید اقدامات مقابله با دشمن را اولویت قرار دهد و همه جانبه و آینده نگر باشد، ابراز داشت: توجه به سرمایه انسانی و انگیزه دهی و هویت بخشی به آنها باید اولویت‌های یک مدیر جهادی و انقلابی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا