تعامل اوقاف و آبفای آذربایجان شرقی در راستای تامین آب پایدار

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت آبفای استان بر تعامل در راستای تامین آب پایدار مردم استان تاکید کردند.

به گزارش ارک خبر،حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفای استان، از اقدامات این شرکت برای استمرار خدمات رسانی به مردم استان در حوزه آب و فاضلاب و تدابیر اتخاذ شده برای به حداقل رساندن محدودیت‌ها با توجه به مشکلات عدیده موجود در تامین آب مصرفی مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: پیرامون تعامل و همکاری متقابل در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات اوقاف برای کمک به خانواده بزرگ آب و فاضلاب امیدواریم مشکلاتی در حوزه آب و فاضلاب در برخی مناطق استان نداشته باشیم.

خانی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز با بیان این‌که حوزه آب برای جامعه مهم و اساسی است، افزود: این حوزه باید مورد توجه خاص و دقت نظر ویژه قرار گیرد.

وی از حسن همکاری اداره اوقاف و ائمه جماعات مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیم این قشر تاثیرگذار بر فرهنگ مصرف در آستانه تابستان بتوانیم بیش از پیش از حضور روحانیون استفاده کرده و مردم را به مصرف درست آب دعوت کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، خانی ادامه داد: با تعامل دو اداره و امکان حفرچاه و ایجاد تاسیسات در اراضی موقوفه استان، می‌توانیم از منابع آب‌های زیرزمینی به صورت بهینه برای توزیع عادلانه استفاده کنیم تا مشکلات تامین آب در آینده حل شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا