دربی پایتخت اسپانیا با تساوی همراه شد

خبرگزاری ارک – دربی پایتخت اسپانیا بین تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کهکشانی ها فرصت صدرنشینی را از دست بدهند.

بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنت کالدرون یکشنبه شب و از هفته هشتم لیگ باشگاه های اسپانیا شاهد نبرد حساس اتلتیکو و رئال مادرید بودند.
این دیدار حساس و تماشایی در پایان به تساوی یک بر یک انجامید تا رئال با 15 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و فرصت صدرنشینی را از دست بدهد و اتلتیکو نیز 13 امتیازی شد.
هم اکنون ویارئال با 16 امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید، سلتاویگو و بارسلونا هم 15 امتیازی هستند.
در دیدار یکشنبه شب ابتدا کریم بنزما در دقیقه 9 ارسال زیبای کارواخال را با ضربه سر درون دروازه اتلتیکومادرید جای داد. در همان نیمه نخست میزبان فرصت ایده آلی برای جبران گل خورده داشت اما ضربه پنالتی آنتون گریژمان هافبک فرانسوی اتلتیکومادرید با واکنش عالی کیلور ناواس روبرو شد و راهی به دروازه رئال پیدا نکرد.
در نیمه دوم دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو تغییرات متعددی در ترکیب تیم خود ایجاد کرد و در دقایق پایانی توسط ویه تو به گل تساوی رسید.
رئال مادرید در حالی به تساوی رضایت داد که در طول 90 دقیقه روش تدافعی را در دستور کار داشت و درخشش کیلور ناواس در کنار عملکرد مناسب رافائل واران و کاسمیور مانع از شکست کهکشانی ها شد.

منبع: ایرنا

 

دکمه بازگشت به بالا