امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج رسانه و آموزش فنی و حرفه‌ای

تبریز- مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تفاهم نامه مشترک همکاری به منظور هم افزایی بیشتر امضا کردند.

به گزارش ارک خبر، در راستای همکاری مشترک بین سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان امروز تفاهنامه‌ای بین این دو سازمان به امضا رسید.

علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: اهالی رسانه با انعکاس فعالیت‌های این سازمان می‌توانند در آگاهی بخشی عموم مردم برای کسب مهارت تأثیرگذار باشند.

مشایخی تبیین مساله مشاغل آینده و آینده مشاغل را مهم دانست و اظهار داشت: دانش به روز و بهره گیری از تکنولوژِی روز می‌تواند این سازمان را در آموزش‌های کاربردی و مهارتی به عموم مردم و آموزش‌های دانش بنیان در رسیدن به پیشرفت عدالت محور کمک قابل توجهی کند که اطلاع رسانی اهالی رسانه قطعاً کارساز است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به استفاده اهالی رسانه نیز از آموزش‌های این سازمان در توانمندی آنها با رشته‌های مرتبط و استفاده از دیگر رشته‌ها در صورت علاقه‌مندی تاکید و اعلام آمادگی کرد.

وی از اهالی رسانه خواست با فرهنگ سازی در خصوص اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و اشتغال آفرینی به عموم مردم و راه اندازی پویش‌هایی در این خصوص موجب جلب توجه خیرین و ایجاد مجمعی در این راستا برای توسعه مناطق کم برخوردار و توانمندی افراد این مناطق باشند.

جواد بیرام‌زاده، مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز با مهم خواندن تولید و اشتغال، از محور ویژه ای در این خصوص در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد.

وی هدف از امضای تفاهم نامه با این سازمان را ارتقای توانمندی اهالی رسانه در رشته‌های مرتبط چون خبر، عکس و مولتی مدیا برشمرد و گفت: همچنین خبرنگاران می‌توانند طبق این تفاهم از رشته‌های دیگر فنی حرفه‌ای بهره مند شده و گواهی آن را برای راه اندازی کسب و کار دریافت کنند.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: بسیج رسانه آماده است با برگزاری تورهای رسانه‌ای در خصوص معرفی مراکز فنی و حرفه‌ای و فعالیت‌های این مراکز گام‌های مؤثری در انعکاس فعالیت‌ها و همچنین مطرح کردن مطالبات آنها از مسئولان بردارد.

این تفاهم نامه با هدف اجرای همکاری‌های دو جانبه در خصوص آموزش و توانمندسازی در موضوعات مرتبط با رسانه و استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌ها در اجرای برنامه‌های مهارتی، آموزش شغلی، اشتغال آفرینی، برگزاری برنامه‌ها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها در جهت استمرار ارتباط بین دو سازمان به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و هم افزایی بیشتر به امضا طرفین رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا