۱۲ پروژه عمرانی در ۶ استان در هفته قوه قضاییه افتتاح می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در هفته قوه قضاییه ۱۲ پروژه عمرانی را در ۶ استان کشور با زیربنای ۲۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع با حضور رئیس قوه قضاییه در سازمان ثبت اسناد واملاک کشورهمزمان به صورت وبیناری افتتاح می‌شود.

به گزارش ارک خبر،

حسن بابایی اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تنها واحد قوه قضاییه است که در ایام هفته قوه قضاییه ۱۲ پروژه عمرانی را در ۶ استان کشور با زیربنای ۲۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع با حضور رئیس قوه قضاییه در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور همزمان به صورت وبیناری افتتاح خواهد کرد.
وی افزود: در برخی از استان‌ها محل سکونت متقاضی تا واحد ثبتی مسافت طولانی دارد بنابراین برای رفاه مردم باید واحد ثبتی افتتاح می‌شد زیرا افزایش رضایتمندی مردم اولویت اول سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: پس از اینکه بافت جمعیتی منطقه، محل سکونت متقاضی و مسافت دورترین نقطه با واحد ثبتی محاسبه شد و نمایندگان مجلس، رؤسای واحدهای سیاسی و قضایی نیز اعلام کردند که واحد ثبتی از متقاضیان فاصله دارد، اقدام به افتتاح این پروژه های عمرانی کردیم.
بابایی اظهار کرد: افتتاح این ۱۲ پروژه عمرانی باعث افزایش رضایتمندی مردم و سهولت در دسترسی به خدمات ثبتی می‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشورگفت: به دلیل اینکه برخی از واحدهای ثبتی استیجاری بودند بنابراین در اسفند ماه ۱۴۰۰، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از دولت دریافت کردیم.
۱۲ پروژه عمرانی در ۶ استان کشور به شرح ذیل است:
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا