گلزار شهدای آذربایجان‌شرقی به زودی بازسازی می‌شود

عجب شیر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: بازسازی و ترمیم مزار شهدا از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ارک خبر،جابر ابوالفتح‌زاده در جلسه هماهنگی برای برگزاری یادواره شهدای عجب‌شیر با بیان بازسازی مزار شهدا باید به بهترین وجه انجام شود، تصریح کرد: بازسازی و ترمیم مزارهای شهدا در قالب کارگروه بهسازی و تکمیل گلزارهای شهدا انجام می‌شود و مزارهای شهدایی که بیشترین آسیب را دیده باشد، در این کارگروه بررسی شده و بهسازی و ترمیم آنها انجام می‌شود.

وی همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا را مصداقی از جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: نقش یادواره‌های شهدا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌های اسلامی بی‌بدیل است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، اظهار داشت: امروز هر کس قصد دارد به صورت کاملاً سرافراز مسیر انقلاب اسلامی را طی کند، باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشد زیرا شهدا در ابتدای پیروزی این انقلاب برای حفظ نظام و اسلام از همه‌چیز خود گذشتند و جان خود را تقدیم کردند.

ابوالفتح‌زاده همچنین تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم و معزز شهدا را وظیفه‌ای ملی عنوان کرد و ادامه داد: نباید این نکته مهم را فراموش کنیم که عزت و آبروی خود را مرهون ایثار و فداکاری جامعه ایثارگری در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: ادامه دادن راه شهدا و حفاظت و پاسداری از دستاوردهای ایثارگران وظیفه آحاد مردم و مسئولان است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا