فروش بسته های ترافیکی تخفیف دار ویژه مشتریان اینترنت پرسرعت

جشنواره عید تا عید؛
فروش بسته های ترافیکی تخفیف دار ویژه مشتریان اینترنت پرسرعت
با توجه به فرا رسیدن اعیاد با سعادت قربان و غدیر خم جشنواره فروش بسته های ترافیکی تخفیف دار اینترنت پر سرعت شامل بسته های زمان دار با تخفیف ویژه به مدت ده روز در اختیار تمام مشتریان اینترنت پر سرعت مخابرات ایران قرار می گیرد.

به گزارش ارک خبر، مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران می توانند در این جشنواره فروش ، از ساعت دوازده روز شنبه ۱۸ تا روز سه شنبه ۲۸ تیر ماه ، بسته های مورد علاقه خود را با تخفیفات ویژه خریداری و استفاده کنند.

بر اساس این گزارش ، هر یک از مشتریان می توانند در طول جشنواره ، نسبت به خرید هر یک از بسته ها اقدام نمایند و تا پایان قرارداد سرویس و یا پایان مهلت مصرف زمانی، امکان بهره برداری برای ایشان وجود خواهد داشت.

همچنین، تا زمانی که ترافیک بسته و یا فرصت استفاده از آن به پایان نرسیده باشد امکان خرید بسته مجدد از همین گروه وجود ندارد.

گفتنی ست، در صورت اتمام زمان قرارداد سرویس مشتری پیش از اتمام مدت زمان بسته ترافیکی یا حجم بسته ترافیکی، بسته خریداری شده منقضی خواهد شد و مبلغی به مشتری عودت داده نمی شود و در کنار بسته های ترافیکی اضافه استاندارد اولویت مصرف با بسته ترافیکی عید تا عید خواهد بود.

مشتریان شرکت مخابرات می توانند از طریق درگاه های فروش غیر حضوری شرکت مخابرات ایران از جمله پرتال شرکت به نشانی www.tci.ir ، و همچنین استفاده از پنل کاربری مشتریان به نشانی adsl.tci.ir و کد دستوری #۲۰۲۰* نسبت به خرید و شرکت در جشنواره “عید تا عید” اقدام نمایند.

بسته های ترافیکی جشنواره فروش عید تا عید با مشخصات زیر در دسترس مشتریان قرار دارد:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا