شهدا، اعتبار و ارزش والایی به انقلاب اسلامی دادند

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا در طول هشت سال جنگ، عزت و شرافت به ارمغان آورده و خون آنها تمامیت ارضی کشور را حفظ کرده و انقلاب ما را از طرح براندازی دشمنان مصون و جایگاه کشورمان را در منطقه اعتبار و ارزش والایی داده است.

به گزارش ارک خبر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع مردم عجبشیر اظهار کرد: همه چیز ما در پناه امنیتی است که شهدا برای این جامعه به یادگار گذاشتند و همه این دستاوردها به واسطه پیروی از ولی فقیه است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام همیشه برای این مرز و بوم دسیسه می‌کنند، ادامه داد: از ابتدای انقلاب مخالفان نظام با طرح‌ریزی ترور، شبهه‌افکنی، تحمیل جنگ علیه ملت، نظام اسلامی را با چالش روبرو کردند که همه این توطئه‌ها با درایت رهبر معظم انقلاب و با پشتوانه مردم نقش بر آب شد.
وی با اشاره به پشت پرده جنگ استکبار با جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در زمان جنگ از ۲۷ کشور اسیر جنگی داشتیم یعنی غربی‌ها با پشتوانه‌های مالی،امکانات و تجهیزات جنگی با تمام قوا علیه مردم و نظام ما در ستیز بودند.
وی افزود: بعد از جنگ وقتی دست دشمن از این ملت و نظام کوتاه شد تحریم را مطرح کرد و در همه ابعاد اقتصادی، نظامی و سیاسی به تحریم کشورمان پرداخت و تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ نرم و جنگ‌های نیابتی از دیگر اهداف دشمن بود.
امیر دریادار سیاری بر لزوم حفظ امنیت در جامعه تاکید و بیان کرد: اگر امنیت نباشد آینده نگری هم وجود نخواهد داشت و این یک نعمت بزرگ است و جوانان ما باید قدر این را بدانند چراکه برای این مسئله خون‌ها ریخته شده است.
وی، وظیفه‌ی جوانان امروزی را تبیین عنوان کرد و افزود: باید برای شرایط مختلف کشور در بحران، جنگ، فتنه‌ها و جنگ نرم با پشتیبانی مردم به خصوص جوانان غیور و ولایی آمادگی داشت چراکه دشمن، جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته ‌است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به استعمار فرانو گفت: این نوع استعمار با جنگ نرم به دست می‌آید و دشمن وقتی که بر مغز جوانان ما تسلط پیدا کرد دیگر لازم نیست خود را به زحمت بیندازد و خواسته‌های آنها به خودی خود محقق می‌شود.
امیر دریادار سیاری به حفظ انگیزه، امید و خودباوری در جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: ما با شعار “مامی‌توانیم”، توانستیم قله‌های موفقیت را کسب کنیم و جوان ما با علم اندوزی و ادامه راه شهدا و با تبعیت از ولی فقیه می‌توانند بر دشمن امروزی مسلط شوند.
به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: ما با پشتیبانی قوی مردم و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی تا آخرین قطره خون پای اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌ایم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا