تراکتور برایم ناشناخته نبود

سرمربی تیم فوتبال گفت: قبل از اینکه به تراکتور بیایم، از آن شناخت داشتم و دیگر تیم های ایرانی را نیز به دلیل کشف بازیکنان با استعداد ، دنبال می‌کردم.

به گزارش ارک خبر،قربان بردیف روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: هدایت تراکتور را با توجه با آشنایی که با مالک این باشگاه داشتم، قبول کردم و شرایط تیم و دغدغه هواداران تیم را درک می کنم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم و بازگرداندن آن به جایگاه واقعی به کار خواهم بست.
وی افزود: می خواهم تراکتور را به یکی از قوی‌ترین تیم‌های ایران تبدیل کنم؛ وظیفه من ساختارسازی برای تمامی تیم‌های تراکتور است و این استعداد و ظرفیت در تراکتور وجود دارد که در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.
بردیف با بیان اینکه ملیت و سن بازیکن برای من مهم نیست و این را در تیم های قبلی خودم نشان داده ام، گفت: چیزی که برای من در انتخاب و بازی دادن به بازیکن مهم است، رفتار حرفه‌ای و تمرینات روزمره بازیکنان است و من به کمک دستیارانم، بهترین ترکیب را راهی مسابقات خواهم کرد.
وی به‌ جذب بازیکن خارجی و تفاهمی که در این مورد بین وی و باشگاه وجود دارد، نیز اشاره کرد و گفت: از سهمیه های باقیمانده به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد تا بازیکنان خوبی جذب کنیم؛ کادر فنی ۲۴ ساعته در این زمینه و روی مسایل فنی کار می کند و در مسیر موفقیت تیم هم قسم هستیم.
بردیف به برنامه های باشگاه و مالک آن نیز اشاره کرد و افزود: مالک باشگاه ایده های خوبی دارد و من به خاطر همین ایده ها و همچنین آشنایی که با وی داشتم، در این تیم مسئولیت پذیرفتم.
تیم فوتبال تراکتور که از چهاردهم تیرماه امسال تحت هدایت بردیف قرار گرفته، دور اول تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشته و دور دوم نیز از امروز در استانبول تراکتور از سرگرفته می شود.
این تیم تاکنون ۹ بازیکن شامل هشت بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی را به خدمت گرفته و به نظر می رسد یک سهمیه لیگ برتری و سه سهمیه بازیکن خارجی این تیم در اردوی استانبول تکمیل شود.
تراکتور در اردوی ترکیه با ۲ تیم از این کشور و یکی از تیم هایی که در محل اردو حضور دارند، دیدار تدارکاتی برگزار می کند.
طبق اعلام سازمان لیگ، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ۲۱ مردادماه آغاز می شود و نیم فصل اول تا قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پایان می رسد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا