اعمال هفت بار عوارضی برای دوبار تردد از آزادراه سهند

در یک روز هفت بار برای من عوارض ثبت شده در حالی که فقط یکبار رفت داشتم و عصر هم برگشت. تازه مبلغ رو هم از طریق آپ پرداخت کردم. برای حل این مشکل کجا باید برویم؟

به گزارش ارک خبر،این بخشی از پیام اعتراض یکی از شهروندان سهند ازمیان دهها اعتراضی است که همه روز به پایگاه های خبری سهند و اسکو ارسال می شود.
این روزها خبر اعتراض تردد کنندگان از آزاد راه تبریز_ سهند به دلیل اعمال چند باره عوارضی برای یک بار عبور و یا حتی اعمال عوارضی، بدون تردد از از این مسیر پر حاشیه، در پایگاه های خبری و فضای رسانه ای سهند و اسکو منتشر می شود ولی متاسفانه هیچ نهاد نظارتی واکنشی به این تخلف آشکار نشان نمی دهد.
سرپرست شرکت عمران سهند در نشست اخیر خود با اهالی رسانه گفت:مشکلات وچگونگی اخذ عوارضی به شرکت عمران مربوط نیست و بخش خصوصی زیر نظرسرمایه گذار این پروژه اقدام به اخذ عوارضی می کند.
اعمال عوارضی چندین باره در یک بارعبور و اعمال جریمه دیرکرد برای پرداخت سریعتر صدای داد مردم سهند و اسکو را بلند کرده است ولی
سکوت و نظاره‌گری مسئولان شهری، شهرستانی و استانی در مقابل این ظلم، قابل تامل است!
آزاد راهی که بعد از گذشت ۱۷ سال به گفته مسئولین شهرستان و استان به همت سرمایه گذار خصوصی با وجود نواقصات به مرحله بهره برداری رسید و از همان روزهای نخست اخذ عوارضی از آن حواشی بسیاری داشته است.

دکمه بازگشت به بالا