هر حرف یا اقدامی که باعث ناامیدی مردم شود خط قرمز ماست

رئیس جمهور با گرامیداشت هفته دولت، افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه دولت برشمرد و تأکید کرد: هر سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.

به گزارش ارک خبر،سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش اقدامات و عملکردها به مردم و همچنین فرصتی برای ارزیابی خدمات و عملکرد یکساله وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: در میان مردم و با مردم بودن ویژگی این دولت است و باید اقدامات انجام شده، هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.
رئیس جمهور تأکید کرد: یکی از شاخص‌های مهم برای دولت مردمی، احیای اعتماد مردم است و باید تمام تلاش‌ها و اقدامات در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات و حفظ و تقویت امید مردم باشد.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فوراً حل و فصل کنند و نتیجه اقدامات انجام شده را هم به اطلاع مرم برسانند.
رئیس جمهور با اشاره به توصیه سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیأت دولت در زمینه حرکت اندیشه‌ورزانه و عقلانی خاطرنشان کرد: وزرا و مسئولان دستگاه‌ها باید کارآمدی و استفاده از نیروهای انقلابی و نخبه را برای اجرای طرح‌های توسعه کشور سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وزیر نیرو از آخرین وضعیت تأمین آب شُرب برخی استان‌ها و اقدامات انجام گرفته در این زمینه، بر لزوم پیگیری موضوع و رساندن آب شُرب پایدار به مردم در استان‌های دارای مشکل تأکید کرد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز پزشک و تبریک این روز به فعالان عرصه سلامت، از کادر درمانی کشور، پزشکان، پرستاران و همه کسانی که برای سلامت جسم و جان مردم فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا