استخدام ۷۰ هزار نفر در آموزش و پرورش دستاورد دولت است

وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.

به گزارش ارک خبر،یوسف نوری در راستای گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، با حضور در جمع نمازگزاران مسجدالنبی ولنجک اظهار کرد: دولت سیزدهم در همه حوزه‌ها به‌صورت جهادی تلاش می‌کند.
وی افزود: با تدابیر انجام‌شده در دولت مردمی و انقلابی، خوشبختانه ما در برجام تعیین‌کننده شدیم و تمام تلاش ما این است که به یک توافق پایدار برسیم.
نوری تصریح کرد: رئیس‌جمهور و هیئت دولت باهدف حضور میدانی و رصد مشکلات مردمی تاکنون ۳۱ سفر استانی داشته‌اند، در این سفرها بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مصوب شده است.
وی استخدام بیش از ۷۰ هزار معلم در یک سال اخیر را از دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد و افزود: رئیس‌جمهور مردمی تلاش می‌کند و به محرومان رسیدگی می‌کند. انجام موفق واکسیناسیون و پیشگیری از شیوع کرونا و تولید انبوه واکسن کرونا به‌طوری که امروز صادر کننده این واکسن هستیم نتیجه کار جهادی این دولت است.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجموعاً ۷ مدال طلا در همه رشته‌های المپیاد دانش‌آموزی کسب کردیم اما در این دولت در دو روز قبل دانش آموزان المپیادی ما تنها در یک‌رشته علمی ۹ مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردند.
وی با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به نمازگزاران عنوان کرد: در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش توصیه کردیم، حتی‌الامکان دانش آموزان نماز خود را در مساجد هم‌جوار، اقامه کنند؛ و مساجد نیز تلاش کنند، کلاس‌هایی را در مسجد برگزار تا دانش آموزان با این محیط‌های معنوی انس بگیرند.
عضو کابینه دولت مردمی اظهار کرد: دولت سیزدهم دنبال ارتقای فرهنگ و دین مردم است و مردم نیز همکاری خوبی با این دولت دارند.
نوری گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر معلمانی بی‌نظیر بودند، آن‌ها برای ارتقای آموزه‌های اسلامی در آموزش و پرورش در زمان طاغوت فعالیت‌های بسیاری کردند و موفق شدند در تدوین کتب درسی دخالت کنند و با این روش به بیداری جامعه کمک کنند. بیداری که به وقوع انقلاب در ایران منجر شد.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شهید باهنر تمام زندگی‌اش را صرف آموزش و پرورش کرد امیدواریم رهرو مسیر شهیدان باشیم.
نوری در پایان گفت: تلاش کنیم جوانان گام دومی انقلاب را با مسجد آشنا کتیم و نمازگزاران سعی کنند فرزندانشان را به رفتن به مساجد تشویق کنند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا