مشکلات اقتصادی نباید باعث فراموشی اهداف شهدا شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: مشکلات و گرفتاری های اقتصادی نباید باعث فراموشی اهداف و آرمان های شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شود.

به گزارش ارک خبر،جابر ابوالفتح زاده روز دوشنبه در مراسم تجلیل از ۴۲ رزمنده دوران دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، افزود: اینکه به رغم همه گرفتاری های اقتصادی، گذر زمان و یا وقوع حوادث نو به نو، نباید اهداف و آرمان های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را فراموش کنیم، یک شعار نیست بلکه اعتقادی است که قلباً به آن باور داریم.

وی اظهار داشت: وجود رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس در تشکیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان غنیمت است و حضور آنها عطر و رنگ شهادت، ایثار و رشادت را به این نهاد می دهد.

ابوالفتح زاده ادامه داد: شاید در عملیات های دوران دفاع مقدس حضور نداشتیم اما آن فضا و آن زمان را درک کرده ایم و بر همین مبنا اجازه نداریم رشادت ها، فداکاری ها و صحنه های سخت ولی باشکوهی مانند بدرقۀ فرزند توسط مادر به جبهه های جنگ تحمیلی را فراموش کنیم  و علاوه بر اینکه آن روزها و آرمان های شهدا نباید فراموش شود، بلکه ضرورت دارد با جدی گرفتن امر روایت گری در مسیر تحقق فرمایشات مقام رهبری در خصوص جهاد تبیین حرکت کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت تبریز حسین اوجاقی، سخنرانی زینب وار و باصلابت مادر این شهید در مراسم تشییع را تحسین برانگیز و روحیه بخش توصیف و اظهار کرد: این روحیه حاکی از غلبه اعتقادات بر عاطفۀ مادری است و این نکته ای است که انسان را شگفت زده و برای تداومِ محکم مسیر شهدا مصمّم تر می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین با تشریح اهمیت ارائۀ خدمات رسانی جامع به ایثارگران و تکریم شایسته مراجعان، اتّصاف همکاران به صفاتِ حسنۀ عدالت و انصاف در این خدمت رسانی را مورد تاکید قرار داد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید زبردست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس در همۀ صحنه ها از راهپیمایی ها و فراخوان های بسیج گرفته تا برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی پای کار بوده اند.

مجید حلاج خواستار توجه پیشکسوتان دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نسبت به تحقق جهاد تبیین شد و گام برداشتن در مسیر تحقق این مهم در طلیعۀ گام دوم انقلاب اسلامی را پراهمیت دانست.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا