آموزش مجازی در شرایط اضطراری آلودگی هوا دنبال شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی هوا در بسیاری از شهرهای کشور گفت: باید برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و دانشجویان در شرایط اضطراری آلودگی هوا، آموزش مجازی دنبال شود.

به گزارش ارک خبر،علیرضا منادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل آلودگی هوا گفت: فضای آموزش مجازی ظرفیت بسیار مهمی است که در شرایط خاصی مثل بدی آب و هوا می‌توان از آن استفاده کرد تا دانش‌آموزان و دانشجویان از آموزش دور نگه داشته نشوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه آموزش تعطیلی ندارد، افزود: وقتی به دلیل شرایط خاص آلودگی هوا امکان حضور دانش آموزان در مدرسه وجود ندارد، باید به طریق صحیح آموزش به آن‌ها دنبال شود؛ آموزش مجازی یکسری ایراداتی داشت که رفع شده است البته باید افزایش سرعت اینترنت و در دسترس بودن موبایل و تبلت و سایر دستگاه‌های پیشرفته میسر شود که این موارد هم در حال حل شدن است تا دانش آموز بتواند آموزش مجازی داشته و از آموزش عقب نماند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، آموزش مجازی در شرایط بدی آب و هوا را رویکرد درستی دانست و افزود: حضور ۱۵ میلیون ‌دانش آموز در مدارس در وضعیت آلودگی هوا، باعث بیماری و تحمیل هزینه های بسیار بهداشتی و درمانی به دولت می شود. در مقابل آموزش مجازی به آن ها در شرایط بدی آب و هوا، هم باعث تامین سلامتی دانش آموزان و دانشجویان و هم فاصله نگرفتن آن ها از آموزش می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا