رایزنی ایران برای تصاحب 10 کرسی درکنفدراسیون تنیس آسیا

خبرگزاری ارک – مجمع عمومی کنفدراسیون تنیس آسیا اوایل هفته آینده در کلمبو سریلانکا برگزار می شود و اعضای فدراسیون تنیس ایران در تلاش هستند که 10 کرسی این کنفدراسیون را تصاحب کنند .

فدراسیون تنیس رایزنی هایی را با برخی از اعضای کنفدراسیون تنیس آسیا انجام داده است تا بتواند در هیات رییسه و کمیته ها حضور یابد.
مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس نیز برای نخستین بار قصد دارد تا در انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون تنیس آسیا شرکت کند.
پیش از این علیرضا خروشی رییس سابق فدراسیون تنیس به مدت هشت سال عضو هیات رییسه کنفدراسیون این رشته ورزشی بود که این بار شایسته در اندیشه اخذ این کرسی مهم است.
علیرضا خروشی امروز( سه شنبه )درگفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره کناره گیری خود در انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون تنیس آسیا گفت: تابع نظر تصمیمات فدراسیون تنیس هستم و امیدوارم رییس این فدراسیون بتواند این کرسی را در قاره کهن نگه دارد.
رییس سابق فدراسیون تنیس با بیان اینکه 18 نفر در انتخابات هیات رییسه کنفدراسیون این رشته ورزشی شرکت کرده اند، افزود:«شایسته » رقابت سختی با سایر نامزدها برای اخذ این کرسی دارد اما امیدوارم با حمایت آنیل کانا رییس کنفدراسیون بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.
وی خاطر نشان کرد : کشورهای عربی در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی را برای حضور در بدنه کنفدراسیون تنیس آسیا انجام داده اند به طوری که در دوره قبل، نماینده قطر 200 هزار دلار برای عضویت در هیات رییسه به صندوق این کنفدراسیون واریز کرد.
قرار است 10 ایرانی شرکت کننده در انتخابات این کنفدراسیون نامزد حضور در هیات رییسه و کمیته های مختلف شامل جوانان، داوری، مسابقات، توسعه، پیشکسوتان، اساسنامه، رسانه ، تنیس حرفه ای و ساحلی و با ویلچر شوند.

منبع: ایرنا

دکمه بازگشت به بالا