رییس دادگستری آذربایجان شرقی بر انتقال مطب‌های پزشکی از مرکز شهر تبریز تاکید کرد

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: مطب پزشکان و مراکز درمانی مرکز شهر تبریز برای کاهش بار ترافیکی باید منتقل شوند.

به گزارش ارک خبر،موسی خلیل اللهی روز سه شنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، با اشاره به ترافیک سنگین مرکز شهر تبریز به دلیل وجود کلینیک ها، آزمایشگاه ها، مطب های پزشکان و مراجعه بیماران استانی و غیر استانی بر لزوم انتقال این مراکز تاکید کرد.

وی ایجاد و راه اندازی شهرک سلامت در کلانشهر تبریز را ضروری دانست و افزود: در راستای احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی احداث شهرک سلامت با هدف کاهش ترافیک مورد درخواست و پیگیری دادگستری استان است.

خلیل اللهی با بیان این که وقوع جرم سرقت آثار منفی و نامطلوبی در سطح جامعه ایجاد می کند، با تاکید بر توجه به موضوع پیشگیری و تشکیل کمیته پیشگیری از سرقت، اظهار کرد: نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی باید طرح های لازم برای پیشگیری از سرقت را ارائه کنند.

وی پیشگیری از آلودگی منابع آبی زیرزمینی و سطحی را یکی از چالش های زیست محیطی آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: این امر موجب از بین رفتن کشاورزی و تهدید علیه بهداشت عمومی است که نهادهای مسئول باید در این زمینه اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی دستور داد کارگروهی متشکل از حفاظت از محیط زیست، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و راه آهن تشکیل شده و به موضوع آلودگی نفتی منابع آب زیرزمینی در یکی از مناطق تبریز به صورت فنی و جدی رسیدگی و راهکار ارایه کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا