افزایش ۲ برابری فوتی تصادفات درون شهری در آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش ۲ برابری فوتی تصادفات نوروزی در معابر درون شهری استان، گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا به امروز چهاردهم فروردین امسال هشت نفر بر سر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته چهار نفر بوده است.

به گزارش ارک خبر،به نقل از ایرنا؛ سرهنگ یونس منفرد روز دوشنبه اظهار کرد: با آغاز طرح نوروزی تاکنون تعداد تصادفات جرحی در استان ۳۲۷ مورد گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: تعداد مصدومان در معابر درون شهری ۳۸۱ نفر بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۴۷ نفر ثبت شده ۵۴ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ منفرد با اشاره به اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز یکی از اولویت های پلیس می باشد، گفت: برخورد با تخلفات حادثه ساز از اجرای طرح نوروزی تا به امروز نسبت به مدت مشابه ۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر درون شهری استان از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۶۸ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی گفت: در ۱۳ فروردین امسال تصادف منجر به فوت در معابر درون شهری رخ نداده و تعداد مصدومان نیز ۱۶ نفر می باشد.

وی اظهار کرد: میزان تصادفات جرحی در ۱۳ فروردین ماه جاری ۱۴ مورد گزارش شده که این رقم در سیزده بدر سال گذشته هشت مورد بوده است.

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا