اتوبوس‌های جدید از اردیبهشت امسال وارد چرخه می‌شوند

شهردار تبریز از فعالیت اتوبوس‌های جدید در سطح شهر خبر داد و گفت: اتوبوس‌های جدید از اردیبهشت امسال وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شوند.

به گزارش ارک خبر ، به نقل از شهریار نیوز، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: با همراهی و مساعدت شورای اسلامی شهر تعداد ۹۰ دستگاه اتوبوس از شرکت اسنا و ۵۰ دستگاه اتوبوس نیز از طریق دستگاه‌ها خریداری شده و ۵۰ دستگاه اتویوس نیز آزادسازی شده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب شهرداری تبریز در حوزه حمل و نقل عمومی تصریح کرد: در حوزه قطار شهری نیز اقدامات متعددی انجام یافته و ایستگاه‌های خط یک مترو و نواقص ایستگاه‌ها تکمیل شده است. تهویه ایستگاه‌ها تا آخر خرداد در خط یک به اتمام می‌رسد.

هوشیار همچنین از انجام برخی خریدهای خط ۲ مترو نیز خبر داد و افزود: مناقصه خط سه مترو در اواخر سال گذشته برگزار و پیمانکار آن مشخص شده است و امسال عملیات اجرایی خط سه مترو نیز انجام می‌گیرد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز اظهار کرد: نزدیک به ۲۴۰۰ ثبت نام تاکسی از طریق سامانه انجام شده است که یک هزار مورد نهایی شده و ۵۰۰ دستگاه تحویل رانندگان شده است.

به گفته هوشیار، نوسازی ناوگان تاکسیرانی تداوم داشته و در زمینه های مختلفی اعم از حفظ محیط زیست و حمل و نقل عمومی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا