درخواست باشگاه ملوان برای حضور زنان در استادیوم انزلی

باشگاه ملوان امیدوار است بازی این تیم با تراکتور، با حضور بانوان در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شود.

به گزارش ارک خبر،طلسم ورود بانوان به ورزشگاه‌های لیگ برتری، در این فصل شکسته شد. این مجوز اما، به ورزشگاه آزادی محدود می‌شد و موقتی بود. لیگ برتر به هفته‌های پایانی رسیده و بانوان طرفدار تیم‌های مختلف، امیدوارند بتوانند بازی‌های حساس باقی مانده تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند. باشگاه ملوان، پیش‌قدم شده و در نامه‌ای به شورای تامین شهرستان انزلی، درخواست مجوز ورود تماشاگران خانم به ورزشگاه را کرده است. اتفاقی که می‌تواند، دوباره پای بانوان را به ورزشگاه‌های ایران باز کند.

ملوان اعلام کرده زیر ساخت‌های لازم، در ورزشگاه سیروس قایقران فراهم است و از این جهت هم، مشکلی برای ورود بانوان وجود ندارد: با توجه به مصاحبه اخیر ریاست محترم فدراسیون فوتبال مبنی بر مهیا شدن ورود تماشاگران خانم به استادیوم‌های کشور و با عنایت به فراهم شدن زیرساخت مناسب در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی جهت ورود خانواده‌ها به این ورزشگاه، باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ا‌ی رسمی به شورای محترم تامین شهرستان بندرانزلی و همچنین فدراسیون فوتبال، خواستار دریافت مجوز جهت ورود بانوان محترم هوادار خود به استادیوم در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران برابر تراکتور تبریز شد.

بانوان طرفدار فوتبال در ایران، حتی در دو مسابقه تیم ملی با روسیه و کنیا هم نتوانستند بلیت بخرند و حضور خانم‌ها در این مسابقات، گزینش شده بود. در صورت موافقت با درخواست ملوان، بازی این تیم با تراکتور می‌تواند شروعی برای بازگشت دوباره بانوان به استادیوم‌های ایران باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا