مهمترین مزیت توسعه پیاده‌راه در تبریز از نگاه شهروندان

طبق یک نظرسنجی، شهروندان تبریز عنوان کردند که مهمترین مزیت توسعه پیاده‌راه در تبریز کاستن از تردد خودرو در سطح شهر است.

به گزارش ارک خبر، به نقل از شهریار، در یک نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با طرح سوال “مهمترین مزیت توسعه پیاده‌راه در تبریز کدام مورد می‌باشد” و از طریق شبکه‌های مجازی عنوان شد، تعداد ۲۶ هزار و ۴۰۷ نفر شرکت کردند.

طبق نتایج بدست آمده ۳۹ درصد، گزینه کاستن از تردد خودرو در سطح شهر، ۳۳ درصد گزینه رونق بخشیدن به اقتصاد محلات و ۲۸ درصد گزینه تحقق سیاست زیست شبانه شهر را انتخاب کردند.

صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی شهریارنیوز، نصرنیوز، آذرانجمن، تبریز جوان، مهر آذربایجان شرقی، همبستگی، بیداری آذربایجان، تبریزیم، احرارنیوز، تبریز سیاست، سون خبر، عصر تبریز، چالش روز و صنعت، مطالبه، خبر فردا، اخبار اول، تبریز خبرلری و شمس نیوز این نظرسنجی را به اشتراک گذاشتند.

توسعه پیاده‌راه با هدف تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر، موضوعی است که در این دوره از مدیریت شهری تبریز مدنظر قرار گرفته است و طبق گفته مسئولان شهری هر منطقه در سال جاری مکلف به اجرای حداقل یک رشته پیاده‌راه شهری جدید با اولویت مناطق و محلات تاریخی، فرهنگی است و اجرای این طرح در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری قرار دارد.

پیاده‌راه شهید علیپور، شهریار، ثبت، شعبان، پاساژ، دالان میرزارضا، کرباسی و … از جمله پروژه هایی هستند که در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارند و طی امسال از خیابان به پیاده راه تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا