حکم فینال بازی های تراکتور

مدافع تیم فوتبال تراکتور معتقد است، جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دلیل حضور کم‌نظیر هواداران این تیم، متفاوت با دیگر ورزشگاه‌ها است.

به گزارش ارک خبر،آرش قادری اظهار کرد: با کسب نتایج قابل‌ قبول در سال جدید روند خوبی را در پیش‌ گرفته‌ایم که امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی افزود: خمس سبک متفاوتی را دنبال کرده و به بازی تهاجمی علاقه‌مند است و تفاوتش با دیگر مربیان، فعال بودن و ایجاد انگیزه و انرژی در بازیکنان بوده که همین موضوع در این مدت تاثیر مثبتی روی تراکتور داشته است.

قادری در رابطه با شانس آسیایی شدن تراکتور ادامه داد: ما تا آخرین روز لیگ برای این هدف می‌جنگیم و برای تصاحب بهترین رتبه‌ی ممکن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در رابطه با بازی هفته آینده تراکتور برابر پیکان، متذکر شد: این دیدار هم مانند دیگر بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد و بدون شک پرشورها برای حمایت به ورزشگاه می‌آیند و ما هم تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی در این مسابقه انجام خواهیم داد.

مدافع تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: جو یادگار امام (ره) با تمام ورزشگاه‌های ایران متفاوت است و پرشورها با حضور پرتعداد خود اتمسفر فوق‌العاده‌ای را در این ورزشگاه ایجاد می‌کنند و این موضوع کار را برای حریفان ما دشوارتر می‌کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا