قیمت گوشی‌های شیائومی چهارشنبه شش اردیبهشت ۱۴۰۲

ردمی نوت 11 را ۹ میلیون می‌فروشند و خرید پوکو X4 پرو دست‌کم چهار میلیون بیشتر تمام می‌شود

به گزارش ارک خبر،به نقل از فرارو, ردمی نوت ۱۱ در فروشگاه‌های اینترنتی معروف جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی است و امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت نسخه ۱۲۸ گیگ آن را حدود ۹ میلیون می‌فروشند. پوکو X4 پرو که از نظر مشخصات فنی یک سروگردن بهتر است، با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۱۳ میلیون تومان و با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۱۵ میلیون و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود.

پوکو X5 پرو هم که از یک ماه پیش پا به بازار گذاشته الان با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی، ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. شیائومی ۱۳ لایت که اقتصادی‌ترین نسخه از گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی است، فعلا با قیمت ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و مدل قدیمی آن یعنی شیائومی ۱۲ لایت را می‌شود با ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید.

شیائومی ۱۲s Ultra جزو گران‌ترین پرچمداران شیائومی است و نسخه ۵۱۲ گیگ آن معادل ۵۹ میلیون تومان ارزش دارد. شیائومی ۱۲ پرو را ۳۲ میلیون تومان و شیائومی ۱۲ را هم ۲۷ میلیون تومان می‌فروشند.

ردمی A1 پلاس را می‌توانیم یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار بدانیم که نسخه ۳۲ گیگ آن توانسته یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اقتصادی بازار باشد و کنار آن ردمی ۹A به‌عنوان یکی دیگر از مدل‌های اقتصادی بازار فروش خوبی را تجربه کرده است. با این حال از نظر فروشنده‌های موبایل ردمی نوت ۱۱، پرفروش‌ترین گوشی فعلی شیائومی در ایران است.

می ۱۱ اولترا درحال حاضر یکی از گران‌ترین گوشی شیائومی در ایران است و نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ آن در موبایل‌فروشی‌ها فروخته می‌شود. بین گران‌ترین گوشی‌های شیائومی می‌توانیم اشاره‌ای به Black Shark 5 Pro داشته باشیم که ذاتا یک گوشی گیمینگ به‌حساب می‌آید. قیمت سایر مدل‌های پرفروش شیائومی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدلقیمت
Redmi Note 11 128+4۹ میلیون تومان
Poco X4 Pro 5G 256+8۱۵ میلیون و ۶۰۰ تومان
Xiaomi 13 Lite 256+8۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
Poco X4 Pro 5G 128+6۱۳ میلیون تومان
Poco C40 64+4 شش میلیون تومان
Redmi A1 Plus 32+2سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
Redmi 9A 32+2سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان
Xiaomi X5 Pro 256+8۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
Xiaomi 12 Lite 256+8۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
Xiaomi 12 256+12
۲۷ میلیون تومان
Xiaomi 12 Pro 256+12۳۲ میلیون تومان
Mi 11 Ultra 512+12۳۸ میلیون تومان
Xiaomi 12s Ultra 512+12۵۹ میلیون تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا