پیگیری و رسیدگی قالیباف به پروژه های معطل مانده آذربایجان شرقی

رئیس قوه مقننه گفت: بدون شک این استان یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است.

به گزارش ارک خبر،محمدباقر قالیباف صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توفیق شد اولین سفر نظارت ستادی در سال جدید و در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه به استان آذربایجان شرقی انجام شود؛ این مهم در حالی است که در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت های مهم حوزه اقتصاد به شمار می رود.

وی ادامه داد: بر این اساس بررسی دقیق شرایط در این فرصت همراه با بازدید از کارخانه های استان و همچنین پروژه هایی که نقش کلیدی در حوزه صنعت و تامین نیازمندی های مواد اولیه دارند اما سالهاست که معطل مانده، می تواند در برنامه هفتم توسعه تاثیر داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان نظارت ستادی از استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال رسمی عابدین خرم استاندار، سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

قالیباف در این سفر یک روزه ابتدا از کارخانه نفلین سینیت سراب، یک واحد صنعتی نساجی و محل ساخت فرودگاه این شهرستان بازدید می کند سپس کارخانه قند شهرستان اهر را افتتاح خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین برای شرکت در همایش سرمایه گذاری و توسعه شهرستان های کلیبر، هوراند و خداآفرین به کلیبر سفر می کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا