استقبال بالا از پیش‌ثبت‌نام، نشانگر انتخاباتی پرشور است/انجام توافقات خوب با عراق برای اربعین

وزیر کشور گفت: در زمینه پیش ثبت نام، مشارکت بسیار خوب متقاضیان نشانگر یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری است.

به گزارش ارک خبر، احمد وحیدی روز شنبه ۲۱ مرداد در حاشیه مانور منطقه ای زلزله در شهرستان ساوه در خصوص انتخابات پیش رو گفت: وزارت کشور در سراسر کشور در راستای تحقق راهبردهای چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت و در راستای اجرای قانون جدید انتخابات از آمادگی لازم برخوردارند.
وی افزود: وزارت کشور توجیهات لازم همه رده ها را انجام داده و آمادگی دارد که در موعدهای زمانی پیش بینی شده در قانون اقدام کند و بعد از مرحله پیش ثبت نام ها، در ۲۷ مهر وارد مرحله ثبت نام نهایی می شویم.
وحیدی با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی درخصوص آخرین توافقات با طرف عراقی گفت: با دولت عراق توافقات خیلی خوبی با عراق درخصوص تعدد مرزها، تعدد دروازه های ورودی هر مرز برای اینکه دستگاه های درمانی ما و بالگردهای در مرز و در طرف عراق هم حضور قوی داشته باشند و حضور هلال احمر برای امور بهداشت و درمان و اینکه مواکب بتوانند امکانات شان را منتقل کنند صورت گرفته است.
وی در خصوص گرمای هوا نیز گفت: مه پاش ها، سایبان ها و هر امکان دیگر برای آسایش مردم پیش بینی شده و دستگاه های مربوطه کارها را دنبال می کنند. اصل کار هم توسط خود مردم و جریانات مردمی انجام می شود که در قالب موکب ها، امورشان در حال پیگیری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا