سرمربی تراکتور در چینش بازیکنان مشکل دارد

کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز با اشاره به سه باخت پیاپی تراکتور در مصاف با حریفان گفت: تراکتور از نظر بازیکن مشکل چندانی دارد اما سرمربی این تیم در چینش بازیکنان مشکل دارد.

به گزارش ارک خبر،«اصغر اعتباری» روز دوشنبه اظهار کرد: خمز چند هفته با تیم در اردوی ترکیه بود و با آنها تمرین کرد و این فرصت را داشت تا به ترکیب نهایی و موفق دست یابد اما در سه بازی گذشته دیدیم که این مربی هنوز در مرحله آزمون و خطا بوده و به ترکیب دلخواه دست نیافته است.

وی ادامه داد: در بازی با شارجه امارات عیار تراکتور به دست آمد و خمز نشان داد نمی خواهد اشتباهات خود را جبران کند و بدتر از آن کسی هم در باشگاه نیست تا این اشتباهات را به وی گوشزد کند.

اعتباری با بیان اینکه در حال حاضر تنها مزیت تراکتور، هواداران این تیم هستند، گفت: اگر دیگر تیم ها از چنین حمایتی برخوردار بودند با فاصله و چند هفته مانده به پایان رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر می بردند.

وی ادامه داد: خمز خودش بازیکنان این فصل تراکتور را انتخاب کرده اگر غیر این است باید به صورت علنی اعلام کند، هرچند در اردوی ترکیه بازیکنان خوبی را رد کرد که دلیل آن هم مشخص نیست.

وی ضعف خط دفاعی تراکتور را ناشی از چینش غلط خمز عنوان کرد و گفت: بازیکنان خوبی در این پست در تراکتور حضور دارند، نادری، حسینی، خیلل زاده و شیری در صورتی که به صورت خطی بازی کنند مشکل و ضعف دفاعی تیم برطرف می شود.

اعتباری اضافه کرد: مدافعان تیم در حال حاضر از نظر پوشش همدیگر، ضعیف عمل می کنند و در پاس های عمقی پشت دفاع دچار مشکل می شوند و همین امر، فشار بر دروازه بان را زیادتر کرده و اشتباهات وی را هم بیشتر می کند.

وی نیاز تراکتور به یک هافبک میانی را بیشتر از مهاجم عنوان کرد و گفت: هر فردی که در تراکتور مسوول جذب بازیکن است باید زودتر دست به کار شود و اولویتش جذب یک بازیکن قلدر در این پست باشد، بازیکنی مثل عزت اللهی می تواند به تراکتور در این زمینه کمک کند ضمن اینکه جذب دروازه بان مطمئن نیز یکی دیگر از نیازهای تیم است.

اعتباری با بیان اینکه، نمی داند چه کسی بازیکنان فصل قبل تراکتور را کنار گذشته و بازیکنان جدید را جذب کرده است، افزود: اگر باشگاه کمیته فنی داشته باشد چنین اتفاقاتی هیچ وقت روی نمی دهد، پس از شروع مسابقات، آقایان یادشان افتاده که در پستی مازاد بازیکن دارند و برای چند پست یا بازیکن مناسب ندارند و یا اصلا ندارند.

وی بار دیگر تاکید کرد: افراد معلوم الحالی که اطراف باشگاه هستند تراکتور را خانه خراب کرده اند این افراد در حال حاضر همه کاره باشگاه شده اند و هر روز از آمدن و رفتن یک یا چند بازیکن حرف می زنند و این در هیچ جای دنیا وجود ندارد .

اعتباری به بازی امروز تراکتور در مصاف با مس رفسنجان نیز اشاره کرد و گفت: حمایت هواداران، برگ برنده این تیم است و این بهترین فرصت برای خمز و شاگردانش است تا با کسب برتری، به جریان مسابقات بازگردند و دل هواداران را خوشحال کنند و این کمترین کار در قبال حمایت های بی دریغ آنهاست.

تیم فوتبال تراکتور در این فصل از رقابت ها در مصاف با سپاهان در اصفهان سه بر یک و در مقابل پرسپولیس در تبریز یک بر صفر بازنده شد و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در تبریز با نتیجه سه بر یک مقابل شارجه امارات بازی را واگذار کرد.

این تیم در چارچوب رقابت های هفته چهارم، ساعت ۲۰ عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف مس رفسنجان می رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا