بهره برداری از ۳۳۱ کلاس درس در قالب ۱۰۵ مدرسه در هفته دولت

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ۳۱۳ کلاس درس در قالب ۱۰۵ مدرسه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و از ابتدای مهر پذیرای دانش آموزان خواهد بود.

به گزارش ارک خبر،   اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به بافت فرسوده برخی مدارس و سرانه آموزشی، گفت: طبق نشست‌ها و هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس باید نگاهی نو و اساسی در این حوزه داشته باشیم
مدیرکل آموزش و پرورش استان با یادآوری حضور استاندار در اداره کل و دستور ایشان در مورد تشکیل حداقل دو جلسه شورای آموزش و پرورش تا ۲۵ شهریور با موضوع بازگشایی مدارس به سبب اهمیت این موضوع، گفت: در داخل دستگاه تعلیم و تربیت نیز جلسات هماهنگ و هفتگی برای بازگشایی باشکوه در حال برگزاری است.
سعادتی در پایان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه فضای آموزشی افزود: ۳۳۱ کلاس درس در قالب ۱۰۵ مدرسه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و از ابتدای مهر پذیرای دانش آموزان خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به تاثیر ۴۰ درصدی امتحان نهایی در کنکور سراسری، گفت: این امر در جهت برقراری عدالت آموزشی و افزایش نقش مدرسه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا