رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

پوستر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دراصفهان رونمایی شد.

به گزارش ارک خبر، سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان با حضور مدیران شهری و نمایندگان سینمای کشور در اصفهان رونمایی شد.

دبیر این دوره از جشنواره کودک در خصوص طراحی پوستر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوانان گفت: طرح‌های مختلفی وجود داشت که در نهایت پوستری با رنگ آبی که در معماری ایرانی و اسلامی رنگ هویتی است و جز رنگ‌های نمادین است را انتخاب کردیم که پوستر این رویداد فرهنگی را «بهزاد خورشیدی» هنرمند گرافیست طراحی کرده است.

مجید زین‌العابدین افزود:سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: بیش از ۱۳۵ نفر داوطلب داوری جشنواره شدند و حدود ۳۷۷ نفر هم برای خبرنگاری آن درخواست دادند. امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان جشنواره پر نشاطی داشته باشیم.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان بیان کرد: به دنبال انتشار فراخوان آزمون خبرنگاران کودک و نوجوان، تعداد ۳۷۷ نوجوان شامل ۲۶۱ نوجوان دختر و ۱۱۶ نوجوان پسر ثبت‌نام کردند که نسبت به جشنواره دوره قبل رشد ۳ برابری داشته است.

در ادامه معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با بیان اینکه جشنواره کودک و نوجوان بعد از سی و پنج دوره به بلوغ رسیده است، گفت: ما به‌دنبال این هستیم که جشنواره فیلم کودک و نوجوانان را در تمامی محله‌های اصفهان اجرا کنیم.

کمال حیدری با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلفی در مهرماه اصفهان گفت: بهترین و زیباترین اتفاق جشنواره فیلم کودک و نوجوانان است زیرا باعث ایجاد نشاط اجتماعی و تزریق امید به جامعه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا