خواستار اهتمام ویژه‌ بر مسئله‌ خشکی دریاچه‌ی ارومیه هستیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه خواستار اهتمام ویژه‌ بر مسئله‌ی خشکی دریاچه‌ی ارومیه هستیم، گفت: خشک شدن این دریاچه خطرات بسیاری برای استان‌های هم جوار خود خواهد داشت

به گزارش ارک خبر،حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: قوه‌ی قضائیه از حیث عملیاتی ساختن احکام قضائی فقه مترقی شیعه‌ موفقیت‌های بسیار چشمگیر و قابل ارائه‌ی بین المللی دارد.

وی ادامه داد: بکارگیری هماهنگ ضابطین امنیتی در مقابله با سیستم‌های پیچیده‌ی جاسوسی به یکی از مظاهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است، نمونه‌ی اخیر آن گره گشایی اقتصادی در انتقال مالی تحریم شکن از شیرینی‌های این اقدام می‌باشد.

وی افزود: حضور ارزشمند رئیس قوه‌ی قضائیه با کوله باری از تجارب میدانی در سنگرهای مختلف قوه‌ی قضائیه سرمایه‌ای مغتنم برای تعالی روزافزون قوه‌ی قضائیه می‌باشد.

آل هاشم بیان کرد: از ظرفیت‌هایی که قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایجاد کرده بهره وری از برکات فرایند تایید بازرسی کل کشور در زمینه‌ی پیشگیری جرایم و تخلفات اداری، اقتصادی، بی‌انظباطی مالی و بودجه‌ای، شفافیت و عمل براساس برنامه‌ها واسناد بالا دستی است که باید قدردان این ظرفیت‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی باید کیفیت خدمت‌رسانی را بالا ببرند و زمینه‌های ناراضی تراشی، کندی خدمت رسانی و ناکامی در رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه‌ها را از بین ببرند و با این کار موجب افزایش رضایت عمومی و تکریم ارباب رجوع باشند.

وی با بیان اینکه هم‌ اکنون روابط خوبی بین روسای قوا حاکم است، افزود: باید به طور جدی در زمینه افزایش رضایت عمومی مردم تدبیر و اقدام کرد.

وی عنوان کرد: ظرفیت دیوان عدالت اداری از برکات دیگری است که برای تظلم خواهی مردم از نهادهای دولتی و عمومی مثل شهرداری‌ها و …. فراهم شده است که متاسفانه تاکنون چنان که شایسته است از این نعمت استفاده کامل نشده و گاهی با عناوین واهی، شکایت مردم را سخت و پرهزینه می‌کند و موجب نارضایتی و افزایش ناامیدی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: همدلی و هماهنگی بسیار خوبی در بین ادارات، سازمان‌ها بخش‌های دولتی و فعالین اقتصادی و مسئولین قوه‌ی قضائیه استان به ویژه تعامل خوبی با اعضای شورای تامین وجود دارد که شاهد برکات آن هستیم و در دوره‌ی دامن زدن به اغتشاشات و ناامنی‌ها جلوه‌های افتخار آمیزی مشاهده کردیم که باید روزبه روز بیشتر تقویت شود.

آل هاشم خاطرنشان کرد: مسئولین ادارات، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و… باید در ارتباط با مسئله‌ی عفاف و حجاب دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: از اقدامات میدانی قوه‌ی قضائیه درباره‌ی فسادستیزی و کاهش مشکلات برخاسته از ترک فعل و یا گاهی انگیزه‌ی خیانت در برخی از مسئولین بانکی، اقتصادی و به ویژه خودروسازان و انبوه سازان و برخورد با این مسائل مسکن سپاسگزاریم و امیدواریم با مداومت مدیریت و سیستمی کردن این کار آثار آن را در سفره‌ی اقشار آسیب پذیر و محروم از بین ببریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا