جهان اسلام و انقلاب اسلامی در حال گسترش است

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پتروپالایش اصفهان عنوان کرد:

جهان اسلام و انقلاب اسلامی در حال گسترش است

امروز تحریم‌ها اثر خود را از دست‌داده است

با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مردم سالار باید نسل جوان و تحصیلکرده را در مسیر تولید رهنمون کنیم.

به گزارش  ارک خبر ، رییس سازمان بسیج مستضعفین در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان اصفهان که با حضور۵۰ شرکت برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار شد با بیان اینکه در جریان یک حادثه بزرگ تاریخی قرار داریم، اظهار کرد: مواجهه بین غرب و اسلام ریشه‌های طولانی دارد که برای شناختن حادثه اخیر باید به سابقه این مواجهه توجه کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی، با اشاره به اینکه ما با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مردم سالار باید نسل جوان و تحصیلکرده را در مسیر تولید رهنمون کنیم افزود: ایران باید بر فراز قله های خدمات دانش بنیان، کشاورزی ،صنعتی قرار گیرد و ما در همگی این مسیر ها رو به جلو هستیم .

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اقتصاد درون زا و مردم پایه باید با تکیه بر توان داخلی و پیشگیری از خام فروشی اقتصاد ایران را سرآمد کنیم افزود: خوشبختانه استان اصفهان همواره در راه اجرای الگوهای موفق اقتصادی همواره پیشرو بوده است همانطور که در بخش پتروپالایش خوب درخشیده است و ما از همه مدیران شرکت پتروپالایش اصفهان قدردانی می کنیم که در مسیر کار و تولید و اقتصاد درون زا در حال تلاش هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسلام در دوره‌ای توانست اسپانیا را فتح کند و بخش‌هایی از فرانسه هم اسلام را پذیرفتند، گفت: اما غرب بار دیگر اسپانیا را از مسلمانان را پس گرفت وقتی دقیق‌تر به این مسئله نگاه می‌کنیم صهیونیست پشت این ماجرا بود و این در حالی است که در ظاهر مسیحیان در این مواجهه بودند.

وی با بیان اینکه هدف آن‌ها تصرف تا قلب مسلمانان و فتح بیت‌المقدس به‌عنوان جبهه اول مسلمانان بود، عنوان کرد: آن‌ها برای دستیابی به این هدف به یک لشکرکشی گسترده تحت عنوان جنگ‌های صلیبی زدند؛ در هجوم اول غرب که یهود و صهیونیست طراح آن بودند بیش از یک میلیون نفر لشکریان صلیبی بودند.

سردار سلیمانی افزود: امروز شما این قساوت‌های صهیونیست‌ها را می‌بینید آن روز هم هر مسلمانی در مقابل آن‌ها قرار می‌گرفت از دم تیغ می‌گذراندند؛ این جنگ‌ها ۲۷۰ سال طول کشید و حتی در دوره‌ای فلسطین در اشغال صلیبیون قرار گرفت که صلاح‌الدین ایوبی آن سرزمین را پس گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: آن‌ها در جنگ جهانی اول فرصت را مغتنم شمردند و سرزمین‌های دولت عثمانی را بین خودشان تقسیم کردند ترکیه امروزی را به بازماندگان عثمانی شکست‌خورده دادند و باقیمانده امپراطوری عثمانی را بین خود تقسیم کردند و عنوانش را کشورهای تحت‌الحمایه گذاشتند.

* صهیونیست‌ها برای از بین بردن اسلام فلسطین را اشغال کردند

وی با بیان اینکه فلسطین، اردن و عراق به انگلیسی‌ها سپرده شدند، ادامه داد: انگلیسی‌ها یک فرماندار به فلسطین فرستادند که یک یهودی بود و وقتی وارد این سرزمین شد ارتشی از یهودیان صهیونیستی راه انداختند؛ آن‌هایی که در ۳۰۰ سال جنگ نتوانستند فلسطین را فتح کنند از راه نفوذ، قراردادها و سازمان‌های جهانی محقق کردند و هدف آن‌ها نابودی اسلام بوده و هست.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از این اقدامات این یهودی لرد بالفور نخست‌وزیر انگلیس در سال ۱۹۱۷ بیانیه‌ای صادر کرد و فلسطین را یک سرزمین یهودی نامید که باید دولتی یهودی در این سرزمین تشکیل شود.

این فرمانده بسیج با بیان اینک ۳۰ سال جنگ‌های مختلفی از سوی مسلمانان و اعراب شکل گرفت؛ اما در سال ۱۹۴۸ دولت یهود را به رسمیت شناختند و یک دولت جعلی در قلب جهان اسلام شکل گرفت، گفت: مقاومت فلسطین آغاز شد و جنگ‌های بین اعراب و رژیم صهیونیستی ره به جایی نبرد و در بحبوحه جنگ جهانی قرارداد کمپ دیوید بین مصر و رژیم صهیونیستی با وساطت آمریکا امضا شد و اعراب در مقابل غرب زانو زدند.

* سردار سلیمانی تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی را وارد میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی کرد

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی یک جانی در فلسطینیان دمیده شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) نابودی رژیم صهیونیستی را مطرح کرده بودند و در پیروزی انقلاب اسلامی با تعیین روز قدس فرمودند که «باید رژیم صهیونیستی از صفحه تاریخ محو شود»؛ همان‌طور که انقلاب اسلامی تاریخ را تغییر داد، مسیر مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی و غرب نیز راه تغییر دارد و منجر به بیداری مسلمانان شد و شکل‌گیری جبهه مقاومت در دوره سردار سلیمانی اقدامی بود که تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی به جبهه مبارزه با رژیم صهیونیستی آورده شد.

* موضوع فلسطین همه ملت‌های آزاده را با امت اسلام متحد کرده است

هر کجایی جامعه تولیدی ما مشکل داشته باشد کارگران بصیر ما آماده هستند؛ در بحث کرونا کارگران ما اولین قشر بودند که با شیفت ایثار به کمک مقابله با کرونا آمدند.

وی افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی ما در سیل، زلزله و هر اتفاقی که در کشور بیفتد به خط هستند و در حوزه‌های عمومی از آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و در آغاز سال تحصیلی با تهیه لوازم‌التحریر به میدان آمدند.

الله‌بداشتی با بیان اینکه ما امروز در بیش از دو هزار و ۷۰۰ نقطه واحد بسیج داریم و در این واحدها کم‌ترین مشکلات تولید وجود دارد، گفت: ما امروز در کنار مردم قرارگرفتن و حل مشکلات را به کمک مردم را با فعل می‌توانیم صرف کردیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه امروز تحریم‌ها اثر خود را از دست‌داده است، عنوان کرد: ما امروز جوانانی از جنس مکتب حاج‌قاسم‌ها داریم که در حوزه‌های مختلف تولید اثربخش هستند؛ ما می‌توانیم روی زانوهای خود بلند شویم و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰۰ ساعت کار تخصصی علمی و ماه‌ها کار علمی برای اعطای نشان اقتصاد مقاومتی صورت‌گرفته است و این عرصه آغاز راهی تحولی درون‌زا و دانش‌بنیان است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در طول ۲۰۰ سال گذشته مسلمانان ضربات سنگینی از غرب دریافت کردند؛ گفت: اما امروز در موضوع فلسطین ملت‌های مسلمان در پشت سر ملت ایران و رهبر کبیر انقلاب قرار گرفتند؛ رهبر معظم انقلاب توانست ملت‌های مسلمان و حتی ملت‌های آزاده را زیر پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی بیاورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رهبر معظم انقلاب توانست فلسطین را به‌عنوان مسئله اصلی جهان اسلام تبدیل کند که عملیات طوفان الاقصی موید این موضوع است.

* چهار مولفه قدرت رژیم جعلی اسرائیل که در طوفان الاقصی شکست خورد

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بر چهار عامل قدرت خود را مستقر کرده است که اولین عامل پشتیبانی آمریکا و قدرت‌های جهانی باشد و آن ظرفیت‌های قانونی جهانی که ایجاد شد هیچ‌گاه علیه رژیم صهیونیستی استفاده نشد و برای همه دنیا سهم النقش در این عرصه مشخص کرده‌اند.

سلیمانی گفت: عامل دیگر بقای رژیم صهیونیستی، دستگاه اطلاعاتی قدرتمند بود که در این عملیات کاملاً غافل‌گیر شد، این دستگاه اطلاعاتی نتوانست کوچک‌ترین تحرکی را کشف کند.

یادگار دفاع مقدس عامل سوم بقای این رژیم را ارتش دانست که مدعی هستند چهارمین ارتش دنیا است؛ عنوان کرد: این راین ارتش در عملیات اخیر شکست خورد و این شکست کاملاً به ترتیبی بود که رسانه‌ها کاملاً آن را مخابره کردند؛ در جایی وقتی صهیونیستی کشته می‌شد یک موفقیت بزرگ بود؛ اما در این عملیات آماری که خودشان اعتراف می‌کنند در عملیاتی برق‌آسا از ارتش غزه و در مقابل موانع سنگین شکست خوردند.

وی چهارمین مؤلفه بقای این رژیم قدرت ارعاب مسلمانان، دولت‌ها و رزمندگان بود، تصریح کرد: آیا امروز کسی در آن جا از رژیم صهیونیستی می‌ترسد؛ امروز روحیه مردم غزه و کودکان، مادران و پدرانی که فرزندان آن‌ها شهید می‌شوند را ببینید اثری از ترس وجود دارد.

* حمایت غرب از رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از فروپاشی آن است

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز باید گفت رژیم صهیونیستی در یک فروپاشی قرار دارد، گفت: غرب با همه توان آمده است که از این فروپاشی جلوگیری کند؛ تحولات بزرگی در راه است که پس از آرام‌شدن فضا رقم می‌خورد؛ ما نمی‌دانیم که این نبرد چه میزان طول می‌کشد؛ اما تردیدی نداریم بزرگ‌ترین توفیقی که نصیب جهان اسلام در گام دوم انقلاب می‌شود محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهان اسلام و انقلاب اسلامی در حال گسترش است، گفت: ۲۰ درصد مردم خود آمریکا پیش از عملیات طوفان الاقصی حامی کامل مردم فلسطین طبق نظرسنجی‌ها پشتیبان مردم فلسطین هستند و ۵۷ درصد مردم این کشور زیر سلطه صهیونیست‌ها و نحله‌های مسیحیت صهیونیستی مخالف کمک‌های مالی کشور خود به رژیم صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد: دیگر تفکرات و مکاتب و ایسم‌های مادی برآمده از رنسانس برای بشر جذابیتی ندارد و بشر تشنه معنویت، به دنبال یک راه نجات است و این چیزی است که انقلاب اسلامی از آن برخوردار است.

##هر کجا جامعه تولیدی ما مشکل داشته باشد، کارگران بصیر ما آماده هستند

در ادامه این مراسم رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور گفت: دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را کرد که بر ذهن جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و کارگران ما اثر بگذارد، دشمن از همه ابزارهای خود استفاده کرد که یک مشکل معیشتی را به مسئله امنیتی تبدیل کند؛ اما کارگران ما با بصیرت سیلی محکمی به گوش دشمن زدند.

حمیدرضا الله‌بداشتی با بیان اینکه در جبهه مقاومت اتفاق بی‌نظیری افتاده است و عزیزان ما در جبهه مقاومت افتخاری آفریدند که دنیا انگشت‌به‌دهان ماند، اظهار کرد: دشمن کودک کش که توانست در میدان موفقیتی به دست بیاورد و برای جبران این شکست مدارس و بیمارستان‌ها را بمباران کرده است.

وی با بیان اینکه زنده‌بودن شهدا را در وصیت‌نامه آن‌ها می‌بینیم، عنوان کرد: امروز تکلیف من و شما این است که ابتدا یاد شهید سپس زندگی‌نامه شهدا را به جوانان انتقال دهیم که این اتفاق شفابخش است.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین کار در کشور تولید است، افزود: شهدا در امنیت، اقتصاد و علم چراغ راه ما هستند.

الله‌بداشتی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را کرد که بر ذهن جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و کارگران ما اثر بگذارد، خاطرنشان کرد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده کرد که یک مشکل معیشتی را به مسئله امنیتی تبدیل کند؛ اما کارگران ما با بصیرت سیلی محکمی به گوش دشمن زدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه کارگران ما خود آستین بالا زدند و مشکلات خود را برطرف کردند، گفت: در هر واحد تولیدی که بسیج کارگری و کارخانجات فعال است کم‌ترین مشکل وجود دارد،

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا