۲۳ پرونده تخلف شب یلدایی برای اصناف آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا در سطح استان، گفت: در اجرای این طرح تاکنون ۲۳ پرونده برای اصناف متخلف در استان تشکیل شده است.

به گزارش ارک خبر،صمد حضرتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور از ۱۵ آذر شروع شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد، افزود: این طرح در تمامی شهرستان‌ها با مشارکت دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان جهاد کشاورزی، صمت، بهداشت و درمان و دامپزشکی و معاونت غذا و دارو اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح چهار گروه بازرسی فعالیت می‌کنند و تاکنون ۳۰ مورد بازرسی از سطح بازار انجام شده است و گروه‌های بازرسی در صورت مشاهده تخلف، به صورت قانونی با آن برخورد می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به در پیش بودن آئین سنتی شب یلدا و همزمان با آن افزایش تقاضا برای خرید اقلام تنقلات، شیرینی، میوه و مواد پروتئینی، این طرح بر اساس ابلاغیه سازمان تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

حضرتی، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تثبیت قیمت، حفظ آرامش بازار، حمایت از مصرف کنندگان و نظارت بر کیفیت و تأمین کالای مورد نیاز مردم در سطح استان است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و یا درج قیمت کالا و عدم رعایت ضوابط بهداشتی با سامانه اینترنتی ۱۳۵ و یا با تلفن ۱۲۴ موضوع تخلف را به بازرسان تعزیرات حکومتی استان اطلاع دهند.

حضرتی، از اصناف استان نیز خواست در زمینه شناسایی افراد سودجو و فرصت طلب با تعزیرات همکاری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا