برخورد با مدیران متخلف در بحث‌های انتخاباتی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌‌شرقی از رصد تحرکات انتخاباتی کاندیدا‌های مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: با مدیران متخلّف در بحث‌های انتخاباتی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش ارک خبر به نقل از فارس،  موسی خلیل‌اللهی امروز در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان آذربایجان‌‌شرقی که با هدف بررسی مسائل انتخاباتی برگزار شد از اختصاص شعب ویژه در استان به منظور رسیدگی به جرائم انتخاباتی خبر داد.

وی، تخریب چهره نامزد‌ها در فضای حقیقی و مجازی، تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی، خرید رأی و تطمیع در انتخابات و استفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال برای تبلیغات انتخاباتی را از جمله آسیب‌های انتخابات برشمرد و گفت: با مدیران متخلّف در بحث‌های انتخاباتی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

تراب محمدی، مسؤول هماهنگی امور استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه از آمادگی کامل ستاد انتخاباتی استان برای برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

صمد عزیزی، مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان آذربایجان‌‌شرقی نیز در ادامه با تأکید بر برگزاری انتخابات در سلامت، امنیّت، شفافیّت و قانون‌مداری از افزایش پنجاه درصدی ثبت‌نام‌کنندگان در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل خبر داد و یادآور شد: تاکنون صلاحیت ۴۴۶ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در استان تأیید شده است.

در این جلسه مقرر شد در راستای پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی طی جلساتی از نامزد‌های برخی حوزه‌های انتخاباتی دعوت و نسبت به توجیه آن‌ها اقدام شود.

دکمه بازگشت به بالا