اعتبار دولت انقلابی و مردمی به رضایت مردم بستگی دارد

استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور وزیر کشور و نماینده ولی فقیه در استان و مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، در این مراسم مالک رحمتی به عنوان شانزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

به گزارش ارک خبر،مالک رحمتی در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، افزود: به منظور حرکت سریع برای توسعه استان نباید منتظر رویداد و یا اتفاق خاصی از تهران باشیم و اگر مدیری چنین تفکراتی دارد به شدت در مسیر خطاست، چون جای جای آذربایجان شرقی مملو از ظرفیت های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که می توان با تکیه بر آنها پیشرفت و ترقی منطقه را رقم زد.

وی با بیان اینکه با شعار نمی توان کارها را پیش برد، اظهار کرد: امیدوارم غفلت سراغ ما نیاید و از آنجائیکه نخ اعتبار دولت انقلابی و مردمی به رضایت مردم بستگی دارد، اقداماتی را در استان شروع و ادامه دهیم که موجب رضایت آحاد مردم شود.

رحمتی با ابراز رضایت و خرسندی از اعلام حمایت امام جمعه تبریز، یادآور شد: باید در مقام عمل نشان دهیم که این حمایت ها و رهنمودهای بزرگان برای مسیر حرکتی ما بی تاثیر نیوده و در عمل همه این توصیه ها را اجرایی می کنیم.

وی خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی در هر رده و پست و مقامی دانست که این بار در کسوت استانداری آذربایجان شرقی رسالتی بس بزرگ و سنگین را بر دوش خواهد کشید.

رحمتی از آذربایجان به عنوان خطه ای تاریخ ساز، تمدن ساز و جریان ساز در تمام اعصار یاد کرد و گفت: من با عشق به موطن خود بازگشته و آماده خدمت به مردم شریف و نجیب استان هستم.

وی خدمت در مقام استانداری را سخت ترین و سنگین ترین مسئولیت ها برشمرد و ادامه داد: بزرگترین سرمایه من در این مسیر سخت همراهی و حمایت های مردمی و بزرگانی همچون نماینده ولی فقیه در استان است.

رحمتی با اشاره به مجاهدت‌های مرحوم خرم در مسیر انقلاب، دفاع مقدس، فرماندهی سپاه و خادمی مردم در کسوت استانداری، اظهار کرد: ایشان عمر خود را وقف خدمت به مردم و انقلاب کرد و همه مردم آذربایجان به خدمات ایشان واقف هستند و بنده وظیفه دارم در برابر این مرد مجاهد سر تعظیم فرود بیاورم و تلاش می کنم همان مسیر خدمتی را ادامه دهم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا