چهار هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال طرح در شهرک‌های صنعتی آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح های زیربنایی و زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان با سرمایه گذاری چهار هزار و ۵۳۴ میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ارک خبر،«سهراب فیض زاده»، روز پنجشنبه ، افزود: در دهه فجر امسال از تصفیه خانه های شهرک های صنعتی عالی نسب و بیلوردی بهره برداری می شود که از جمله طرح های مهم اعلام شده است.

وی اظهار کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی عالی نسب با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب به روش پکیج تلفیقی فلزی – پی اتیلنی اجرا شده است و با بهره برداری از این تصفیه‌خانه حدود ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی در این شهرک به شبکه فاضلاب متصل می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی نیز با ظرفیت تصفیه روزانه ۴۰۰ مترمکعب فاضلاب های صنعتی و بهداشتی واحدهای صنعتی این شهرک آماده بهره برداری است.

فیض زاده، ادامه داد: این تصفیه خانه به روش ترکیبی از سیستم های هوازی و بی هوازی از نوع لجن فعال اجرا شده است و می تواند بخشی از آب مورد نیاز فضای سبز مورد نیاز این شهرک را تامین کند.

وی بهره برداری از طرح های خیابان سازی، برق رسانی، گازرسانی و خط انتقال آب و ساختمان آتش نشانی را از دیگر طرح های عمرانی آماده بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اعلام کرد.

 

اکنون ۵۷ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان شرقی وجود دارد که ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی به مرحله بهره برداری رسیده، چهار شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله ساخت و ساز و رفع نواقص است و چهار شهرک و ناحیه صنعتی بدون زمین صنعتی است که ساخت تعدادی از آن ها در شرایط فعلی ضرورت ندارد.

۱۳ شهرک صنعتی آذربایجان شرقی دارای تصفیه خانه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا