اتوبوس‌های تعمیرگاه به خط بی.آر.تی بازگردد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اتوبوس‌های خراب موجود در توقفگاه مرکزی تعمیر شده و به چرخه حمل و نقل درون شهری بازگردانده شود.

به گزارش ارک خبر،به نقل از فارس، روح الله رشیدی امروز در صد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی ضمن ارائه پیشنهاداتی در رابطه با برنامه و بودجه پیشنهادی سازمان‌ مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی در ششمین دوره مدیریت شهری به سمت و سوی پیشرفت و توسعه حرکت کرد که این موضوع نقطه قوت مهمی بود. در ابتدای این دوره چندین دستگاه اتوبوس هم خریداری شد ولی لازم است در رابطه با قراردادهای مسکوت نیز اقداماتی اتخاذ شود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: ساماندهی مجتمع تعمیرگاهی و همچنین تعمیر و بازسازی اتوبوس های متوقف شده در توقفگاه اتوبوسرانی هم یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در رابطه با آن اقداماتی اتخاذ گردد، همچنین بحث خصوصی سازی نیز از جمله اقدامات خوبی بوده که می تواند در این راستا هم تدابیر بیشتری انجام گیرد.

رشیدی یادآور شد: ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و افزایش یارانه بخش خصوصی در اتوبوسرانی، رسیدگی به مشکلات متصدیان شارژ کارت الکترونیکی اتوبوس و … نیز از جمله مباحثی است که لازم است در سال آینده مورد توجه قرار گرفته و تمهیداتی برای رفع موانع در نظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا