پیشرفت ۱۵ تا ۹۵ درصدی ۸ تقاطع غیرهمسطح در استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛
پیشرفت ۱۵ تا ۹۵ درصدی ۸ تقاطع غیرهمسطح در استان اصفهان
معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هشت تقاطع غیر همسطح و تونل با پیشرفت ۱۵ تا ۹۵ درصدی در استان اصفهان در حال احداث است.
به گزارش ارک خبر؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: هشت تقاطع غیر همسطح و تونل در استان اصفهان با پیشرفت ۱۵ تا ۹۵ درصدی در حال ساخت است.

وی افزود: این طرح ها شامل محور پلیس راه – علویجه، زیرگذرهای کاشان نوش آباد، چرمهین زمان آباد، وانشان، الکترونیک، اسحاق آباد و سادیان و پل زیرگذر افجد است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع ۲۱ و نیم کیلومتر راهسازی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مجموع مبلغ قرارداد احداث این تقاطع های غیرهمسطح و پل ها، ۹۴۵ میلیارد ریال بوده است اضافه کرد: تاکنون ۴۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

شاهسوندی با بیان اینکه بیشترین پیشرفت فیزیکی این طرح ها مربوط به محور پلیس راه – علویجه با ۹۵ درصد پیشرفت است که روکش آسفالت گرم و نصب نرده ها و علائم ایمنی آنها در نیمه نخست امسال انجام شده است افزود: زیرگذر چرمهین زمان آباد هم با همین میزان پیشرفت، در ۶ ماهه اول سال، روکش آسفالت گرم آن انجام شده است.

وی به طرح های تکمیل و بهره برداری شده تقاطع غیر همسطح و پل ها در سال گذشته هم اشاره و اعلام کرد: این چهار پروژه شامل احداث باند دوم محمدآباد- امام زاده علی اکبر به طول سه و نیم کیلومتر با چهار دهانه پل آبرو، باند دوم سه و نیم کیلومتری سه راهی سیان- اژیه با پنج دهانه پل آبرو، روکش آسفالت لایه دوم محور هشت کیلومتری بادرود- کاشان و هفت کیلومتری روکش آسفالت محور تیران- سامان است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا