پلیس ۲۱ هزار ترقه از اسکو کشف کرد

فرمانده انتظامی اسکو از کشف ۲۱ هزار و ۸۷۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ۶ عدد مواد منفجره خطرناک و حدود یک کیلو مواد پیش‌ساز پرخطر خبر داد.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ ستار داداشی در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روزهای پایانی سال، طرح برخورد با فروشندگان و استفاده‌کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شود، برابر اخبار واصله مبنی بر فروش و نگهداری مواد متحرقه توسط یک دستگاه تاکسی در سطح حوزه استحفاظی در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی قرارگرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، با شناسایی خودروی فوق در یکی از محلات توقیف و در بازرسی از خودرو تعداد ۲۱هزار و ۸۷۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خارجی و تعداد شش عدد مواد منفجره خطرناک به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی تشریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو در پایان به خانواده‌ها و والدین هشدار داد و گفت: والدین در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

 برچسب ها :

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا